Jumaat, 27 April 2018

TER KINI TER NOWW TER HOTT




TERNOW

TER HOT

TERKINI

AWAS



Nasib baik pesawat saya tak terhempas kena sabotaj - Dr M


PRU14 l Menjelang sehari sebelum penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-14, Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Dr Mahathir Mohamad mendakwa pesawat peribadi yang disewa khas telah disabotaj oleh pihak tertentu.

Dr Mahathir dan isterinya sebelum itu berada di Lapangan Terbang Subang dan sudah menaiki pesawat tersebut untuk menuju ke Langkawi bagaimanapun telah dimaklumkan oleh juruterbang bahawa tayar pesawat itu telah bocor.

Sejurus selepas itu beliau mengambil keputusan untuk meminjam pesawat daripada rakannya bagi meneruskan perjalanan ke Langkawi.

“Saya fikir saya boleh sampai sini selepas sembahyang Jumaat malangnya yang mana kapalterbang yang saya nak naik ini bocor.

“Nasib baik dapat tahu awal kalau tak tahu awal ada kemungkinan kapalterbang tu terbang dan crash,” kata Dr Mahathir dalam ucapannya ketika program hi-tea wanita HARAPAN bersama komuniti Cina dan India di De Baron Resort, Langkawi, hari ini.

Beliau juga tidak menolak kemungkinan telah disabotaj pihak tertentu.

“Ada orang yang rancang ini saya fikir, tak pernah berlaku dalam sejarah saya naik kapalterbang ni sudah beribu kali tapi inilah kali pertama,” katanya.


SABOTAJ

KHIANAT

SAH 

PAKATAN

MENANG

KECUALI

DISABOTAJ


------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan sabotaj bro. lupa pam

Tanpa Nama berkata...

Ini mesti kerja sabotaj samseng Kampong Dusun, Najip Dol. Apa dah tayar bikin sampai meletop? Najip Dol bikin projek henjut Bik Mama atas tayar kapal terbang ka? KAHKAHKAH!

Tanpa Nama berkata...

Orang dah mati 15 tahun dulu pun boleh hidop sebab nak balik mengundi. Sabotaj takkan tayar jer? enjin, pilot, karburator, tangki minyak, crew kabin, pintu sekali kalau takut terkucil sangat.

Tanpa Nama berkata...

Mungkinkah pegawai-pegawai spr yg ditugaskan buat akan sabotaj najib sendiri di hari pengundian dan kiraan undi?

Tanpa Nama berkata...

Alah ko pun bohong kuat juga. Ingat tak tukar tiub keluarkan gambar Madey nak lari keluar negara masa pru13 dulu.Ingat pesan tt apa yg keluar mulut Madey 100% tak betul.