Khamis, 15 November 2018

KECEWA KECEWA






KECEWA KECEWA
SATU DUNIA KECEWA
ROSMAH Mansor, bekas setiausaha agung Umno Tengku Adnan Tengku Mansor dan bekas pembantu bekas perdana menteri Najib Razak hari ini di dakwa di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur.



KERAJAAN PAKATAN  AMAT ZALIM
KINI ROSMAH MERASA
 SAOLAH OLAH BOGEL
DATANG KE MAHKAMAH

ROSMAH TANPA BEG BIRKIN
ROSMAH TANPA SUBANG BERLIAN
ROSMAH TANPA CINCIN ZAMRUD
ROSMAH TANPA RANTAI INTAN

INI SEMUA BUKTI
 KEZALIMAN PAKATAN HARAPAN
INTAN BERLIAN ROSMAH 
TELAH DIRAMPAS

DUNIA KECEWA 
LAKNAT PAKATAN HARAPAN


-------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau rosmah kantuieee... Apa akan jadi .. Pada flyover2 yg lama dan baru.siapa akan meretakkannya.... Pada wanginya bunga flora taman putrajaya... Pada industri kebomohan... Banyak industri bakal hilang atau sunyi kelak... Kamu pastu tahu.. 1..kamu mungkin haram dan jarang jarang tahu... Hishamudin rais akan mati kesunyian.. . Kakakakakakakakkakak.. Dia Tatau apa nak buat.. Macam budak tadika tak dapat nenen lah dia lepas ni...akakakakakakakak...menderita parahlah dia nak cari bahan ... Jakakakakak...rasain lo... Jakakakkakaka

Awanama berkata...

Suka hati pulak aku harini bila tengok rizal mansor dibawa ke mahkamah. Sebelum pru haritu kemain backup rosmah ngalahkan najib. Statement2 dia ngalahkan org politik, padahal budak macai angkat beg jer pun. Padan muka!

Awanama berkata...

Wakakaka....ikon wasatiyah dihina....mana parti lebai, dorang taknak support hajjah rosmah al-birkin