Rabu, 6 Mac 2019

BUMI MILIK RAKYAT










TAHNIAH
PAKATAN HARAPAN

BUMI MILIK

RAKYAT

Pulau Kukup diwartakan semula sebagai hutan simpan

Status Pulau Kukup sebagai taman negara sudah dikembalikan, menurut pewartaan kerajaan negeri yang disiarkan 31 Jan lalu.

Warta berkenaan menyatakan bahawa tanah di kawasan itu akan dilindungi memandangkan Taman Negara Pulau Kukup terletak di bawah pemantauan Pengarah Taman Negara (Johor), seperti yang diputuskan kerajaan negeri pada 7 Jan.


LAWAN
RAKYAT PENENTU

HAK




------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Di UK atau Sweden atau Jopon atau mana2 negara Kapir Laknat yang maju ..jika kawasan tu dah di wartakan kegunaan tanah nye maka ianye akan kekal begitu. Tempat kita jika dah diwartakan ..dengan kuasa tuhan ..kuasa kapla igama sesungguh nye tiada yang KEKAL ..lawan KUASA maknenye DURHAKKE .. nuraka jahanam lah tempatnye.

Awanama berkata...

Islam itu pas dan pas itu islam.tapi hairan kat negara arab takde pas masih juga derang islam dan tak perlu bohong untuk keaslian audio abodoh.Bagus lagi menolong golongan fakir miskin gelandangan yang bersepah kat kaki lima jalan daripada menolong golongan maksoom ularmak/ustad preview german pon x nak bayar, bila ditolong, tanya khabar pon tak mahu.kita tanya khabar bukan nak tuntut utang.lawak la pelebai ostad penunggang agama.

Awanama berkata...

sabo dulu bro isham..rakyat penentu hak? sila fikir sekali lagi lagi dan lagi..ketika tony pua, rafizi dan dan dan menerangkan perihal 1mdb,warga malaysia masih tidor, masih dibuai angan2 wang felda, saham felda akan bikin mereka kaya..warga yg paling teruk tido sambil berdengur dan mimpi berjimak dgn bidadari adalah bangsa melayu.lu sendiri pernah berkata, ketika lu,lkt dan mat sabu berceramah, yg dtg hanya kerusi..bila madey kat najib pencuri..maka tetiba semua sedar, semua terpancut dari mimpi berahi malah para tentera pencen pun tetiba naik syeikh macam mamat melayu gila isim yg letak patung hindu di surau melayu islam..kalo tak kerana najib mencuri, najib bunuh minah mongol, rosmah pakai baju rock dan steam roll, lu fikir rakyat akan kisah? rakayt terutama melayu islam hanyakan kisahkan hal bangsa dan agama...melayu tak kisah tanah kena jual kpd china saperti negara johor..tentera tak kisah kalo tanah tudm dijual kpd china komunis walaupun dikem2 asas di port disckon, komunis dijadikan kambing hitam dan segala ibu kehancuran negara..bangsa cina asal tiongkok tak dpt diperbodohkan sb cerita2 1mdb keluar disiarkan dikoran2 media cina..yg tak disiarkan adalah dimedia melayu..umno projek pembodohan..pas memperbodohkan org dgn hukum hakam dan bidadari syurga nafsu..ingat bro..india adalah minoriti tp mempunyai lebih banyak parti..selepas ini hadi akan kata akan sokong mana2 parti kafir yg tidak memerangi islam..satu kalimah melayu satu kalimah islam..sb itu kekuatan islam ada 2 yakni hadis dan sunnah..lu goreng sunah lu goreng quran maka agama dan parti kafir akn tunduk tawaduk terduduk..melayu asal hindu..maka ia tiada bezanya..