Sabtu, 29 Jun 2019

ANWAR GLOBAL BONTOT SAIFOL







ANWAR GLOBAL

BONTOT SAIFOL

KAHKAHKAH....TT 
pukimak lulah...
lu fikir setiap orang yang tak sekepala dengan lu punya kepala tu mental ker..?gua sokong mamat ni punya opinion yang pemanasan global adalah hoax yang dicipta saintis korup ....tt gua mau tanya sama lu..kalau Anwar kata lubang jubur bontot Saiful tu panas macam global warming pulak...amacam..?
..lu mesti sokong punya kan?.lu mesti kata Anwar tak mentalkan.?kahkahkah....tt..cibai la lu...semua orang ade pendapatnya sendiri...kahkahkah..tt lebih baik lu pi jilat lagi kote Madey laaa...binawe...
kahkahkah 
on 
MASIH ADA YANG MENTAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 29/06/19

Dul

-----------

3 ulasan:

Anonymous berkata...

Hisham gila nak jubo sefool jugak ker..sefool ready ky jelly.. ....doktor sahkan ade lebih dari 2 dna dlm jubo sefool...jadi dna hisham punye lah tuu...hihihi..

Tanpa Nama berkata...

Jika menghadapi situation poor political yang menekan al bana dijual kunun dibawah satu panji dan bila mengharungi satu saat yang critical nukilan al qardawi disebut sedangkan al qardawi juga tidak mengerti politics melayu didalam situation yg bagaimana stopped menjadi seorang lelaki yg berpura budiman pabila wartawan bertanya issue sensitive mudah melenting wajahnya mula kusud senyum hanyalah sinis sunguh takot mengatur sidang media gerun macam geruh dihadapan..

husin md tahak berkata...

Penulis Tukar Tiub (TT) memang kreatif dan mempunyai pendapatnya tersendiri. Tetapi bahasa yang digunakan dalam TT menggambarkan nilai peribadi sesaorang penulis, dan amat membimbangkan saya. Kerana dalam masa 20 tahun lagi, ramai rakyat Malaysia yang membaca artikel-artikel dalam TT, akan menjadi lebih kurang ajar dengan penggunaan bahasa mereka tanpa memilih siapa yang mereka depani. Kerana inilah nilai dan bahasa yang pelajari dari TT.Jangan marah TT kerana saya juga berhak mempunyai pendapat saya sendiri, seperti yang saudara ungkapkan.

Saya tak tahu apakah agama penulis TT ini, tetapi kalau dia beragama Islam, maka saya sekali amat sedih dengan pendiriannya. Saya berdoa semoga Allah SWT memberi hidayah dan petunjuk kepadanya.