Isnin, 3 Jun 2019

PANDANGAN BAIK









PANDANGAN BAIK
semua tahu, dibelakang kewujudan negara isreal zionis itu adalah arab saudi..bila kita anti israel anti zionis dan syarikat2 nya maka kita juga terlupa nak boikot saudi..apakata kita boikot haji umrah sb sultan pembunuh ni yg taja ISIS, agen zionis agen cia..amacam ada berani?
..atau para hajian umrahan sudah tiada akal utk berfiikir atau tak kisah dgn apa yg terjadi asalkan dpt syurga bidadari berahi??kalo 2juta warga islam dunia boikot haji umrah,maka sedikit sebanyak ekonomi saudi akan terjejas..dan sejarah minyak saudi itu berpunca dari merosotnya bisnes jual umrah dan haji..
agen2 haji dan umrah masih ramai yg sedang belajar di universiti mekah dan madinah..kalo madey berani hentam israel zionis dan negara arab di pentas dunia,kenapa kita umat melayu islam umat yg dipilih allah utk kebangitan islam dari timur berpanji hitam ini tiada telur atau keberanian utk boikot produk2 saudi?? 
on 
ADA MATA APA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/06/19

bro




----------

2 ulasan:

Kuda Kepang berkata...

Buat apa pergi Mekah keliling Kaabah anti arah jam sebanyak 7 kali?
Buat apa pergi Mekah cium batu hitam yang berbentuk cipap tu?
Buat apa perlu pergi balik sebanyak 7 kali antara bukit Safa dan Marwah?
Buat apa perlu baling 7 biji batu kepada tiang semasa melakukan ibadat haji?

Jawapannya ... RITUAL!
RITUAL = PAGAN

Khalas!

panglimo potaseh berkata...

Alamak 2 juta org kita boikot buat aji ..buat umrah ..wooo ..makno 154 juta bidadari tak do kojo ..berkarat binchek. Den nak ko Mukah ..jomm sapo nak ikut ..