Isnin, 10 Jun 2019

SOKONG PADA CIK TIPAH









1O,880


Wow!!!!.....sokongan untuk Cik Tifah naik mendadak dari 10,880 kod 14, 700 dalam tempoh beberapa jam. Manakala petition menolak Nik Nazmi, kekal pada 5,700...hehehe , hahaha, hohoho. Nampaknya, semua orang meletak kepercayaan kpd Cik Tifah. Cik Tifah mesti buktikan, papa jangan celaru. Tak salah, Cik Tifah takkan ganggu. 
on 
WOIT NIK NAZMI
cikminah
at 19:23
Cik Tipah dah dapat sokongan 10,870 signiture dalam satu hari petition berbanding yg menentang cuma 5,580 , 2 hari. Apa lagi papa mahu.....???
 on 
PELEK BIN WEIRD
Publish | Delete | Spam
cikminah
at 18:50

Tak ad


---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PELEK BIN WEIRD Kedua ekor MP ini datang dari jajahan yang bernama "WANGSA" Satu dari WANGSA maju da satu lagi dari setia WANGSA.Agak2 TUAN TT,WANGSA itu benda laknat apa mungkin ada kena mengena dengan WANG ATAU DUIT kut.Mungkin 2 ekor MP ini akan mengelami masalah untuk membikin WANG.CIK TIPAH hang tak payah risau 2 ekor MP INI taada kuasa apa2 pun .

Tanpa Nama berkata...

WANSA MAJU DAN SETIAWANGSA ini terletak dekat ZOO NEGARA.Nanti kia bolih hantar 2 ekor mp ini pergi bergaul dengan monyet 2 dalam ZOO NEGARA.Kalau mereka tak mahu bergaul dengan monyet kita hantar masok kandang GIRAFFE yang mempunyai leher yang panjang

azam berkata...

Kau nak heran apa TT?
Petisyen untuk nyahkan najib kelolaan atok dulu,
Last minute atok berjaya juga kumpulkan sejuta tandatangan melalui pemalsuan data.
Inikan pula setakat tak sampai 20k tandatangan .
Lepas aku sebut nanti,
Dalam masa sejam,
Atok boleh adjust jadi 15juta tandatangan.