Isnin, 24 Jun 2019

WAHABI PULAK MUSUH MELAYU







WAHABI  PULAAAK

MUSUH MELAYUbr />


---------

7 ulasan:

HBM berkata...

ustaz ni pun dah keliru...sbb byk sgt sangkaan....dah xde dalil dan hujah pun....

Awanama berkata...

musuh melayu itu melayu,
musuh melayu itu UMNO,
musuh melayu itu PAS,
musuh melayu itu PKR,
61 tahun merdeka mana Melayu sekarang ?
dasar dasar cepat kaya ?
dasar Ali Baba?
dasar bonsai minda ala UMNO ?
agama kena jual ? bangsa kena jual? semua hak kena jual ? pantai jual, bukit jual, gunung jual, jalan jual, tanah jual, apa lagi tinggal bossku? pemimpin melayu nafsu tinggi ? nak depan nak belakang kah kah kah tarak malu langsung bossku, lepas curi, cium tangan lagi, lepas korek lubang pantat jilat tangan lagi, tak ada bangga sendiri, tiada hak cipta sendiri, copy copy copy, claim sendiri punya, makanan, pakaian, ilmiah tiada identiti sendiri, copy arab, copy Bollywood, copy orang putih, mah mah mah... boss ku malu sikit lah, malu malu hina shit shit semua kah kah kah

Awanama berkata...

ustaz ni cakap betul. melayu dah nak pupus. sisa yg tinggal cuma keretapi tanah melayu dan askar melayu. anak muda melayu dah macam korea, yg tua bangka semua nak jadi arab. ustaz ni sendiri pun menyamar mcm arab.

Awanama berkata...

Melayu umpama lalang ditiup angin bayu melentuk kiri ke kanan ditiup angin sendu melentuk terus tidur di kasi ampow hilang batu putih dapat terumbu karang lepas makan pow menang menang katenya masuk felda berarak angkat panji biru songkok kena tinggi angkat tangan lambai lambai tukang ampu mula la la la la makcik pakcik felda ikut la la la takbir inilah pejuangan barisan nasional untuk rakyat untuk ketuanan melayu kita menang menang oleh itu kerajaan barisan nasional akan terus membela peneroka menaiktaraf rumah peneroka dgn peruntukan sebanyak juta juta dan pendapatan isi rumah rm3500 ha tepuk ya puk puk puk hidup bn hidup umno selepas pru14 tersungkur tervium taik ayam candu urmm hapah pown tarak hutang peneroka bertimbun timbun haram jadah duit negara lesap orang minyak pown lesap jelaga pown lesab

Awanama berkata...

Wahabiesm cukup takut bayang al hadi juga juga al musafir isa al masih sebab salasiah al soud paling meragukan siasah Saudia arabia juga meragukan diikuti dgn mesir dan Kuwait Jordan juga

Awanama berkata...

Pengasas wahabi ialah anak kepada imam wahab bernama muhammad. Imam wahab pernah berpesan supaya berhati hati dengan anaknya yg bernama muhammad. Boleh rujuk kisah asal usul wahabi.

Pencolekhangek berkata...

Hantam sajalah Labu.