Isnin, 18 Mei 2020

MADEY SERANG NAJIB



PARLIMEN BISU







6 ulasan:

Undertaker berkata...

Dahulu semasa Pak Lah jadi PM dia tak puas hati juga...dituduhnya budak tingkat 4 amat berkuasa. Bila Najib jadi PM dan tak mau ikut kehendaknya dia tuduh najib 'Kawak' dan amat benci dengan DS Rosmah. Agaknya dia ni je yang betul dan orang lain semua salah termasuk Agong. Mahathir...daripada kau panjang umur dan buat kacau dengan Malaysia..kan lebih baik kau mati sahaja !!!!!

Awanama berkata...

Kasihan aku tengok si SAKA ni!!!

Awanama berkata...

Madey mudah lupa,
dahulu keluarganya kerdil,
madey mudah lupa,
datuknya dari India,
madey mudah lupa,
madey mudah lupa,
dahulu UMNO naikkan dia,
madey mudah lupa,

dulu anak2nya miskin,
madey mudah lupa,
dulu melayu undi dia,
madey mudah lupa,
dulu muhyidin sokong dia,
madey mudah lupa,
dulu DAP..musuh dia,
madey mudah lupa,
dulu anwar dia penjara,
madey mudah lupa,
dulu mat sabu kutok dia,
madey mudah lupa,
dulu Najib x kacau dia,
madey mudah lupa,
madey mudah lupa,
madey mudah lupa,

dulu dia dh bersara,
madey mudah lupa,
dulu ramai dijatuhkan dia,
madey mudah lupa,
banyak hal lagi yg dia lupa,
tapi aku xleh lupa,
yg madey seorang pendusta,
yg madey gila kuasa,
yg madey suka fitnah aniaya,
memusuhi dia pasti merana,
berserah pd yg Maha Kuasa,
apa yg patut dia terima,
diakhirat pasti juga didunia,
Krana Allah Adil dn Saksama

Awanama berkata...

Serang dgn peluru kosong....kikikikik.m

Awanama berkata...

Aku pong benci najib rosmah. Dua2 lanun. 1dunia tau. Ko jer tak tau.. bangang

Awanama berkata...

1dunia tau najib rosmah perompak kolar putih. Ko je tak tau.. lembam betul