Isnin, 18 Mei 2020

MUHYIDDIN KATA MUHYIDDIN TAK TERLIBAT




ANAK LANUN 

BEBAS

PROJEK SAPA



Muhyiddin tak terlibat lepaskan anak tiri Najib

KUALA LUMPUR – Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak terlibat dalam sebarang keputusan Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur yang melepas tanpa membebaskan anak tiri bekas perdana menteri Najib Razak, Riza Aziz.

Perkara itu dinyatakan Pejabat Perdana Menteri (PMO) dalam satu kenyataan, hari ini.
“Perdana Menteri ingin menegaskan bahawa beliau tidak terlibat dalam persetujuan melepas tanpa membebaskan Riza Shahriz Abdul Aziz daripada pertuduhan pengubahan wang haram berkaitan penyelewengan dana 1MDB,” kata PMO dalam satu kenyataannya, hari ini.


ANAK LANUN

BEBAS

ADAKAH

AYAH MAK

AKAN BEBAS

JUGA

AWAS

1 ulasan:

Awanama berkata...

Kahkahkah padan muka, buat penat jer mengundi sokong ph sebab nak tengok najib anak beranak masuk penjara. Sekor anak dah bebas, lepas ni laki bini tu pulak bebas. Malikul sembab akan buat kenyataan lagi tak terlibat kalau laki bini tu bebas. Semua tak mengaku bebaskan anak tiri najib. Sapa yg bebaskan? Ni mesti projek dap dan abam kahkahkah. Tt jugak yg untung, tak payah susah2 mengundi, boleh susun strategi kat hotel jer kahkahkah syukur pada dewata mulia raya.