Isnin, 20 Julai 2020

REBUT KERUSI








JENG JENG JENG

HAL KERUSI

REBUT KERUSI 

AKAN BUKA

RUANG GADUH 

Amanah mahu bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak


KUALA LUMPUR – Parti Amanah Negara (Amanah) berhasrat bertanding di kerusi panas Parlimen Bandar Tun Razak pada PRU15 akan datang mewakili Pakatan Harapan (PH) setelah penyandangnya kini  Kamarudin Jaafar mewakili PKR telah melompat menyokong Kerajaan Perikatan Nasional.

Ketua Amanah Amanah Bandar Tun Razak, Ir. Hayatul Kamil berkata, semua gerak kerja telah dilakukan untuk menghadapi PRU15 dan menarik penyokong terutamanya penduduk di sekitar Bandar Tun Razak melalui program-program menyantuni rakyat B40 sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan.

Beliau berkata, Amanah percaya dengan rekod semua Ahli Parlimennya yang menunjukkan prestasi baik dan berintegriti tidak melompat parti, ia boleh mendapat kepercayaan rakyat di Bandar Tun Razak untuk memberi undi yang lebih tinggi kepada PH terutama Amanah pada PRU akan datang.

Dalam pertembungan tiga penjuru pada PRU14 yang lalu, Kamaruddin menang dengan 41,126 undi, menewaskan pencabarnya, calon Barisan Nasional (BN), Adnan Seman (21,196 undi); dan calon Pas, Dr Rosni Adam (7,884 undi). – MalaysiaGazett


 TUGAS ABAM 

SELESAI SUDAH

BERJAYA

PUTAR MAT SABU

HAL KERUSI

KENA SEMBAH

MAT RAFIZI

KAH KAH KAH

Tiada ulasan: