Jumaat, 28 Ogos 2020

KERANA DITINDAS MEREKA BERRFIKIR






DITINDAS MAKA

MEREKA BERFIKIR

betul dunia hari ini dikuasai komunis. tapi kenapa komunis macam kau selalu fikir diri diri anti establishment. Sedangkan komunis (haluan kiri) adalah establishment... ! tak percaya? di barat kalau kutuk LBGT boleh kena buang kerja! di university buku2 dipenuhi tokoh haluan kiri! 
pensyarah univeristy, journalists kebanyakan berhaluan kiri! sampai ke sektor korporat pun ada marxists yang berkuasa! kalau betul2 nak jadi anti establishment dan counterculture ikut haluan kanan! Einstein bijak tapi tak semestinya dia tak boleh silap.. contoh, dia puji Lenin.. sedangkan Lenin seorang pembunuh 
on 
DUNIA DITERAJU 
OLEH 3 KUMPULAN
Publish | Delete | Spam
Ketua Pengarang
on 28/08/20

Sa

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pm jepon akan letak jawatan atas sebab kesihatan, bekas pm malaysia tidak akan letak jawatan selagi dedak rm brim masih laku.itu beza negara yang dicop sebagai negara kafir/negara bukan islam beza sekali dengan negara islam.sudah dijatuh hukum pon belum mahu meletak jawatan, itulah negara malaysia yang mendukung islam konon tapi menghina keturunan adam dan hawa.cina,india dan keturunan sabah dan sarawak adalah keturunan selain dari adam dan hawa????

Ketua Pengarang berkata...

kalau betul kau boleh berfikir tak ada lah kau jadi komunis.

kau baca buku tokoh kiri saja.. kau tau apa.. kau dah kena brainwash... tapi kau ingat kau woke..

padahal kau ni useful idiot... kau ingat kapitalis tindas kau.. kau salahkan orang kaya.. benci orang kaya..

betul la orang kata... ideology kiri ini timbul dari envy.. ubah diri sendiri dulu.. sebelum nak ubah dunia.. bangun pagi pun malas.. kerja pun tak pernah.. ada hati nak cakap pasal kelas pekerja. ni aku bukan cakap pasal kau... aku cakap pasal karl marx. kah kah kah!

panglimo potaseh berkata...

Kerana di tindas mereka berfikir. Ini tidak berlaku pada MoLayu ..MoLayu stim bila di tindih ..oop maksud gwa di TINDAS.