Selasa, 18 Januari 2022

CARA ELAK ADUN KOTE KERAS

 


ELAK ADUN

KOTE KERAS

AMIN

Unknown commented on

 "KES ADUN KOTE KERAS"

Gua rasa ada baiknya sumer calun wakil rakyat menjalani ujian kemagangan sebelum dipilih jd calun. Ujian ni mustilah dibuat dihospital kerajaan dgn rating magang antara -1 hingga 10 dan rekod ujian ini disimpan dibalai polis. 


Sekiranya ada aduan gangguan seksual rekod ujian kemagangan boleh dijadikan asas siasatan. Kalu yg dituduh ujian kemagangan -1(negative 1) tak perlulah diteruskan siasatan kira buang kes. Kalu rating 7 hingga 10 bolehlah diteruskan diasatan. Jimat masa polis kpd kerja2 lain yg lebih berfaedah.

1 ulasan:

herman adnan berkata...

aku bukan sebelahi mana-mana pihak Sham oooiiiiii.... Tapi ramai pompuan sekarang GATAL BURIT..... kalau dalam lift kat istana aku....kote aku betul-betul kat alur jubur tahik dia.... Dia selamba jer..... Bahrom betul! Terjaga adik aku dari nap.... KAH KAH KAH KAH KAH