Isnin, 27 Jun 2022

KATAK HIJAU AD DULU DI JELEBU



KATAK HIJAU

DULU BANYAK

DI JELEBU 

AMIN  

BANGSA KOGIS

BERI INGATAN SALJI DI GUNUNG DAH KERING TANDA BAHAYA

AMIN

KHALAS


Unknown commented on 

"KEMANA PERGINYA
 KATAK HIJAU ITU ?"

Saya tonton video ini gitu gitu jer, walaupun panjang 1½ jam. Kadang2 mcm mengantuk, kadang2 tak masuk otak. Tercari juga katak hijau dlm tu, tapi tak nampak. Yg nampak kehidupan orang asli saja. Bukan mcm orang asli malaya, kat sana orang asli ada emas. Malam2 kunyah daun koka lepas tu ngentot. Cerita pasal penjajah Sepanyol. Datang sana tak ada bini, akhirnya ngentot sama sendiri jantan sama jantan. 


Itu yg aku faham. Lagi pun dah alih bahasa. Yg alihkan bahasa ni pun bukan boleh percaya, ntah betul entah temberang. Disebabkan tak jumpa juga katak hijau aku pun Google. Sekejap saja katak hijau muncul bukan sekor tapi banyak. Aku terus menggoogle akhirnya keluar muka brahim ali. Aku rasa Google ni dah salah. Ada Sapa2 boleh tolong komplen kan kat Google tak.

Tiada ulasan: