Ahad, 5 Mei 2013

PENIPUAN YANG DI RANCANG





KOPMENTAR TUKAR TIUB
apa makna berita ini?
maknanya
ada penipuan yang sedang di rancang


rafizi ramli
PANDAN - Baru dua jam proses pengundian berlangsung, difahamkan empat individu sudah memaklumkan kepada jentera Pakatan Rakyat (PR) berhubung dakwat kekal yang dicalit ke jari mereka dalam keadaan mudah "tanggal".



MASJID TANAH - Bantahan dibuat oleh calon Pas kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) Lendu, Asri Shaik Abdul Aziz terhadap pengundi warga emas berusia 85 yang mendapat dua kertas undi bagi peringkat kerusi negeri kira-kira jam 10.30 pagi di saluran sat


KUALA KUBU BHARU - Dua pengundi 'hantu' dibelasah sehingga berdarah setelah dilihat cuba melarikan diri ketika beberapa pengundi sangsi melihat perwatakan individu tersebut bertanyakan soalan mengenai asal usulnya.


----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sungai Siput (U) 4 buah bas dikesan. Apabila orang pakatan tahan semua lari lintang pukang. Dengar khabar orang asing.

Ternowwww 4 bas ini didepan bangunan UMNO.

DreamTheater berkata...

Pengundi bangla ni diversion je bang.

Yg perlu diberi perhatian ialah dakwat kekal. Org yg sama leh repeat jadik pengundi hantu dan undi berulang kali.

Elok letak 5-6 bijik cctv format HD. Pantau pergerakan org yg dtg mengundi. Tempatkan di pintu masuk dan keluar mengundi. Walaupon diorg leh tuko pakaian atau style, ini semua masih boleh dikesan.

Monkey Shooter berkata...

Lebih kurang jam 10.30 pg tadi aku keluar mengundi untuk PRU13 di Sek Menengah Cenderawasih Kuantan. Jari telunjuk kiri telah didakwatkan oleh petugas SPR. Setelah selesai membuang undi pulang ke rumah jam 12.30 tghari lalu cuci jari telunjuk dengan pencuci pingan Sun Light serta sponge pengosok periuk......dalam masa 20 saat sahaja "dakwat kekal SPR" tu keluar semuanya.

Comfirm Pengerusi SPR ini khianat kepada amanah rakyat. Seandainya PR tewas kepada BN, memang tewas itu kerana menipu dan pengkhianat besar dari SPR. Kalau nak buat "Bersih" kali ini jangan berhimpun di Dataran Merdeka, sebaliknya tujulah ke rumah Pengerusi SPR dan Timbalannya dengan membawa "hadiah besar" untuk Si Pengkhianat dan keluarganya kerana berjaya mengekalkan BN dan mengkhianati amanah rakyat Malaysia keseluruhannya dengan bersekongkol untuk memenangkan parti korupsi.

masaimara berkata...

tadi sekitar 9 pagi gi undi dan balik rumah terus cuci, memang senang ditanggalkan kalau digosok ngan air , cuma di celah2 kukunye tertinggal itu sebab kat celah2,kalau tidak memang senang tanggal.kalau mcm ni lah baik pakai inai dah tentu sebati ngan kulit tak leh tanggal beberapa hari.

Tanpa Nama berkata...

kepada maisara, bermakna dakwat itu ada sifat kekal. Betullah kalau dikikis memanglah hilang. Nak kekal, setiap orang yang undi, dipotong jarinya - puas hati tak kalau gitu??
mengutuk pandai tapi penyelesaiannya tidak ada.

JinChrist berkata...

Time untuk berkabung....Sedih sungguh sedih ... harapan rakyat berkecai...pengkhianat SPR.

JinChrist berkata...

Time untuk berkabung....Sedih sungguh sedih ... harapan rakyat berkecai...pengkhianat SPR.