Ahad, 5 Mei 2013

TUGAS SUCI ANAK SEMUA BANGSA


KITA SESAMA KITA
DARI KITA
UNTUK KITA
SESAMA KITA
INI TANAH AIR KITA
 NOTA
lakukan
lakukan lah

lakukan
lakukan lah

ini kali lah

Pengundian bermula bagi PRU13, beratur panjang di tempat mengundi

KUALA LUMPUR, 5 Mei — Pengundian telah bermula pada jam 8 pagi di 8, 245 pusat pengundian di timur dan barat Malaysia dalam keadaan cuaca mendung setelah 15 hari melalui hari berkempen yang sibuk dan hebat sebelum Pilihan Raya ke-13 (PRU13) berlangsung hari ini.
PRU kali ini mencatat rekod dengan 570 calon Parlimen dan 1,322 calon Dewan Undangan Negeri (DUN) bertanding bagi merebut 222 kerusi Parlimen dan 505 kerusi negeri di 12 negeri, kecuali Sarawak yang telah mengadakan pilihan raya pada tahun 2011.
TUGAS SUCI
ANAK SEMUA BANGSA
-------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu Singapura ada kata supaya jangan kaitkan mereka dengan pengundian diMalaysia dan jadikan mereka seolah bogey (hantu) untuk dijadikan bahan omok-omokan. Pun begitu nasib mereka dan agama islam ditangangan PAP apa keistimewaannya? Bukan nak jadikan mereka bogey tapi sekadar menyatakan dan memberi peringatan apa hakikat sebenarnya PAP dan DAP.

Tanpa Nama berkata...

hari ni saja kita dapat test dawat kekal atau tidak, lepas undi tadi terus lap jari dgn tisu basah,kesan masih ada tapi tgh tadi basuh dengan capuran clorox tanggal 100%. poorah SPR.. 7 hari konon.

MrChargeman berkata...

Ada pulak interframe org bejogging kah...kah....kah....

Tanpa Nama berkata...

Saya sahkan dakwat masih kekal lewat pukul lima. Kalau pakai thinner hilang kot tapi dakwat itu memang bersifat berdaya kekal. Syabas SPR.

Tanpa Nama berkata...

TRAUMA WEI NAMA LU SAIFUL..KAHKAHKAH