Rabu, 23 Julai 2014

AMAN SAWIT SUMBANG BERAPA JUTA TAN?






BERAPA JUTA TAN SALUR?


Aman Palestin salur RM3 juta sejak Ramadan

Keganasan Israel di Gaza tidak menghalang Aman Palestin Malaysia, menyalurkan bantuan kewangan berjumlah RM3 juta sejak awal Ramadan ini, bagi membantu umat Islam di wilayah terkepung itu. »

KAH KAH KAH

aman sawit
sumbang berapa juta tan
minyak sawit pada israel

saje nak tanya
jangan marah

KAH KAH KAH


---------

3 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT...

Itu bukan Felda FGV la.... tapi IOI.... Syarikat dan Ladang IOI....

Ader kaitan ngan bapak Anwar Ibrahim la IOI nih.... Aiyo

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

anak melayu + cina berkata...

mula2 kena belanja pau kat adik abang dap @ singapore pap....pas2 abu sayaf nak kuih pau ... yg terbaru pemberontak dsempadan rusia pun dah tahu sedapnya kuih pau malaysia....e2lah niaga haram duit x berkat....hari2 kena bagi org makan pau....HAK..HAK..HAK....

Awanama berkata...

CipanTapirTenuk C++ ni memang cibai,orang cakap siapa yang bagi lampu hijau support minyak sawit ke Israel senang2 dia kaitkan orang yang tak berkenaan.Kalau dasar apco tu mestilah parti gerombolan cibai yang support Apco tu.Lu betul2 cibai lancowwww...