Jumaat, 31 Oktober 2014

BEZA ORANG INDIA DENGAN KELING




Lambat ambil tindakan, pembangkang terus perbodohkan rakyat

PETALING JAYA: Kegagalan pihak polis mengenakan sebarang tindakan terhadap fitnah yang dilakukan pihak pembangkang kononnya pemotongan subsidi semata-mata untuk program Permata Negara (Permata) akan memberi peluang kepada mereka (pembangkang) untuk terus memperbodohkan rakyat.
Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin, Ramesh Rao berkata pihak pembangkang akan mengambil peluang ini untuk terus memanipulasi usaha yang dilakukan i Rosmah Mansor sebagai penaung Permata.
Beliau berkata demikian ketika mengulas kegagalan pihak polis mengambil sebarang tindakan terhadap pembangkang selepas 20 hari laporan dibuat oleh beliau.


-----------------
KAH KAH KAH
woit
ini bezanya
orang india dan keling
orang india bukan 
kaki booooodeek
orang keling 
kaki boooodeeek
poooorah

KAH KAH KAH

------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul tu.

india datang dari india , negara mahatma gandhi.

bebudak keling ini asal usul dari keturunan KHOR DHING GHELL , satu kaum campuran indon dan india... kemungkinan dari daerah Padang (yang ber tanduk) !!!!!

ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Inilah keling pundek kaki jilat jubur bini Rosmah!

1Crony berkata...

Kalau nak lawan Alien mesti dengan Predator. Kalau nak pukul ular mestilah dengan buluh. Kalau nak pukul keling mestilah dengan India. Kalau nak pukul Azzez mestilah dengan Gobalakrisnan dan kalau nak pukul Shafee Abdullah mestilah dengan Sri Ram Gopal. Melayu tak mampu nak memukul mereka kerana Melayu suka termakan bodek.....

Tanpa Nama berkata...

Mungkin dah tiba masanya kita kene guna slogan "HAPUSKAN KELING EEE" utk sedarkan Melayu dari tidur. Jika tidak keling2 ni semakin melampau dan menjadi2 semakin pelik setiap hari. Sudahlah minoriti, elok kene asingkan ke Pulau Jerejak dan dijaga mcm Alcatraz. Baru dia ada akai..

Tanpa Nama berkata...

Paria pundek moneh,aku rasa tak ada beda india,keling,mamak,pundek,eee,semuanya lidah bercabang,

Tanpa Nama berkata...

Melayu mana boleh maju.asyik memantat 24 jam kah..kah..kah..

cara nak hapuskan keling, hapuskan umnongok dulu,parti melayu bangsat. kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Ini eeee dah x kesah kalau chandi hindu semalaya dirobohkan.mereka sekarang dah x peduli sejarah sanskrit dan yang palin penting mrmainkan peranan sebagai mandaliar kesultanan melaka dapat diteruskan....hidup sanskrit..hidup eeee....

DD KAYBEE berkata...

Itu sebab dia conquer MINDA DAN SOSIAL PRIHATIN.......minda dan sosial anda dia dah perhatiin...dia prihatin....dia pariainkanlah....semua jadi paria..dia jadi presiden....hahahahah....beza keeeling dengan keling ada satu je bhai..bukan khording jel..bukan bukan....keling dia hitam...keeeling dia lagi hitam luar dalam......hahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

United Mamak National Organization...woi melayu...bila nak mangkit tidoq ni