Isnin, 20 Oktober 2014

KELING MENYAMAR MELAYU






INI BUKAN
 MUKA MEWLAYU
Orang Cina hadapi krisis identiti
 | October 20, 2014
Zainuddin turut mengakui orang Melayu merupakan pendatang tetapi Melayu merupakan pendatang awal yang terkuat, berani dan bijak.
PETALING JAYA : Zainuddin Maidin berkata orang Cina menghadapi krisis identiti sebagai rakyat Malaysia kerana walau tidak mahu dipanggil pendatang, mereka tetap mahu dikenali dengan bahasa pendatang.
Beliau turut mengakui dakwaan wakil Gerakan dari Johor, Tan Lai Soon bahawa orang Melayu merupakan pendatang tetapi Melayu merupakan pendatang awal yang terkuat, berani, bijak dan disebabkan itu mereka menjadi sultan dan raja yang dihormati sejak sejarah awal negara ini.

KAH KAH KAH

woit setuju
melayu juga pedatang
setuju cina
ada krisis identiti

persoalan kurun ini
macam mana 
zainuddin mydin ini
jadi melayu
tak ada rupa melayu
kulit legam

kenapa tak ngaku
diri keling
ngapa nak  jadi melayu

KAH KAH KAH



-----------

10 ulasan:

Awanama berkata...

ZAM itu anak KHORDHING-GHELL lah...
Itu Fakta!

Mamak , sup pandi kutty satu !!!!

Awanama berkata...

Ini kes mamak tipu melayu ni.cuba suruh dia bogel, tentu ponggong dia hitam legam macam kuali.bersikap jujurlah hai keling mydin.nama pun mydin, satu kapal bawang dengan anak iskandar kutty..kah..kah..kah..

Awanama berkata...

Separuh daripada orang Melayu Negeri Sembilan keturunan Waris Jakun. Merekalah penduduk asal Tanah Melayu, tidak seperti puak-puak Mamak dan Bugis

Unknown berkata...

Apa mamak ni tk sedar kh dlm kalangan dia mereka berbahasa yg melayu tk bolih faham......tnyalh wakil baling,kulim dn lagi.....

DD KAYBEE berkata...

Kakkakakakakakka.....ngapa babi tak ngaku anjing...anjing tak ngaku ular..ular tak ngaku cacing.....jek baik punya...kalau kek sabah ni..orang asli sabah panggil KKAALLIING ni...kalau makcik makcik yang makan sireh tu..malas dorong manyabut....bikin sayang air sireh.....ini kalau tak menipu bukan kaling lah nama dia ni....pukimak spesis anak kutty ni.....sial nak mampus....bila ditarik graviti lah dia ni

Awanama berkata...

Betul. Dia worang cakap banyak lain. Melayu kaloo dengar, tarak ada paham. Kah kah kah kah...

Awanama berkata...

maka benarlah telahan hang tuah; tak kan melayu hilang di dunia. macam mana nak hilang? mamak, bangla, hindu, cina boleh bertukar jadi melayu.

Awanama berkata...

Puki Lu punya emak lah. Bapuk gay tua nak mampus

Awanama berkata...

Bodoh keling tu...dah nama pun Kepulauan Melayu...dulu mana ada negara Malaya..Indonesia..Filipina.....Pendatang celah bedah mana?

Awanama berkata...

KHORDHING GHELL....
KHORDHING GHELL....
KHORDHING GHELL....

Mamak , itu budak KHORDHING GHELL.... ke melayu ????