Isnin, 20 Oktober 2014

TERBAIK DARI GERAKAN







BANI MELAYU
untuk semua rakyat malaysia
sila lihat gambar dibawah ini
lihat dengar jujur
lihat dengan hati terbuka
jangan tipu diri sendiri
perhatikan betul betul
kemudian tanya
adakah ini muka melayu
tau
muka pendatang dari india?
i rest my case my lord

NOTA
sori kalau tak ada selera
makan tengah hari ini
i have no choice
KAH KAH KAH 



KOMENTAR

satu kemyatan jujur
dari parti gerakan
untuk sedarkan bani ketuanan melayu
bahawa mereka juga pendatang
ke tanah melayu ini

tahniah
salut untuk
keberanian ini




Perwakilan Gerakan: Melayu pun pendatang

Seorang perwakilan Gerakan dalam mesyuarat agung tahunannya hari ini mengingatkan pemimpin Umno untuk tidak menggunakan kenyataan “pendatang” kepada bangsa lain.

Ini kerana, kata perwakilan Johor Tan Lai Soon, orang Melayu juga sebenarnya pendatang di negara ini.

“Biar saya jelaskan, Melayu, Cina, India semua pendatang, kecuali Orang Asli, orang Sabah dan orang Sarawak, yang menjadi bumiputera asal,” katanya.

Katanya, pemimpin Umno yang sering menyifatkan masyarakat Cina sebagai pendatang sebenarnya tidak sedar bahawa mereka juga pendatang.

Tan berkata demikian ketika membahaskan usul ucapan dasar presiden Datuk Mah Siew Keong dalam perhimpunan tahunan Gerakan di Shah Alam.



KAH KAH KAH
woit
ada tak purkasa
puurkida
puurkatak
akan bagun melawan
tapi gerkanan bukan cukong

woit
anak lelaki iskandar kutty
dari  kerala
mat mongol dari suweylasi
malikul dari jawa
zahid hamidi anak jawa
perogol amah dari medan
bik mama keluart  dari busut

tukar tiub
suku biduanda
orang asli negeri sembilan

KAH KAH KAH

MUKA MUKA PENDATANG

----------

8 ulasan:

bundle mania berkata...

Oh tuan tt,selera pagi ini btl btl tersentap gara gara gambar eeee ni,tolong la tuan tt jgn siarkan lagi gambar eee ini,ampun tuan tt....

Awanama berkata...

kah kah kah..woit TT, ternyata tuan TT yang bijaksana tersilap dalam hal ini.. si perogol amah rais yatim bukan asal dari Medan, Sumatera Utara. Medan, Sumatera Utara ni majoriti orangnya orang BATAK. Tapi rais anak lelaki yatim ini asal suku minangkabau dari Padang, Sumatera Barat...kah kah kah

air gunung berkata...

TT.aku rasa la masa mesyuarat umngok jln kapitan kling penang dia buka majlis dgn assalamualaikum wbth.selawat,lps tu kulu kulek kulu kulek kulu kulek kulu kulek appa ammaa shoru sapdek muttek sampai sdh.akhir waalaikumussalam.aku agak jer laaa.kah kah kah

Awanama berkata...

Ini bebudak KHORDHING GHELL semua pendatsng....

Apa lah malaysia tanpa pendatang,

Kenapa pakai Topi Tanduk yea ?

Kesian si bahalol kena tanduk siang malam.

Mamak , teh tarek kasi mari satu !!!!

Awanama berkata...

anak haram tukartiub aka hishamuddin rais anjing,

itu lu kasi up gambar bapak si mamakutty tu bukan bapak dia lah anak haram tukartiub aka hishamuddin rais anjing .

itu K. M. Mathew

hahahaha gua tau lah lu ni indon jenis mak pelacur yang dah sasau kena rasuk hantu karl marx sampai meroyan tak kahwin je yang buat cerita bodoh bebal mcm ni.

Syukur mamakkutty tak leyapkan lu dari bumi malaysia ni.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Awanama berkata...

Mana Brahim ali?mana Zul bisul?adakah dua-dua malaon ini juga pendatang?sah brahim ali dari negara siam dan zul bisul dari negara pasir berdegun.kah..kah..kah//

Awanama berkata...

Bro TT, saya tidak dapat beza la tadi bro cakap perkosa tapi saya dengar cam parasit? Tolong betulkan saya kalau saya tersalah dengar.

Awanama berkata...

Isham. Kau boleh jadi undang luak jelebu la. Undang jelebu skang kosong tuu. Kahkahkah dato mendika menteri akhirulzaman ishamrais. Aku sokong!