Isnin, 18 Mei 2015

BILA NAK BUBAR PARLIMEN





FACE BOOK


Usahkan pilihanraya mngejut... PRU13 dluuu punnn smpaiii timbul persoalan.... bleenyaa nk buat...
Najib trkenallll dgn jolokan xdew teloq!! Pedehal....







-----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Najib dihimpit mak badak, tak kan itupun tt tak tahu.....

Awanama berkata...

Ini Islam jelas jenis penakut dan bacul. Memerintah makin lama makin suka dan sayang dgn kuasa yg diperolehi. Sunni wal rasuahi wal ribawi mmg begini. Kalo dlm PAS disebut begini, Sunni wal tololi wal ulamak wal kepalabutuhi, sbb tu Presiden PAS pun juga dikawal jawatannya.

Aku xtau apa nak jadi ngan dunia kalo Abg Mat Bronson yg jadi Presiden PAS. Mmg cirit la kalo ada peluang begini kat mesia.

Awanama berkata...

Kalau parlemen malaysia dibubar secara mengejut orang pertama akan disiasat Najib dengan kuncu-kuncunya selapas itu mahadey dengan kuncu-kuncunya,lepas itu setrus-seterusnya yang kaki bodek itulah sebanya awal-awal lagi mahadey dah bagi amaran jika UMNO/BN kalah dalam PRU kesemua mereka-mereka yang sedang bermaharalela sekarang akan bermastautin di Sungai Buluh ganti tempat DSAI