Isnin, 18 Mei 2015

SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA







Kenapa sekarang bangkitkan isu pembunuhan Altantuya, soal Najib


Najib Razak hari ini membidas kembali pengkritiknya, yang berulang kali mempersoalkan kaitan beliau dengan kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu (gambar, bawah), bertanya mengapa beberapa "individu berpengaruh" berkeras membangkitkan kes itu yang sudah selesai di mahkamah.

Sirul mendakwa beliau "menurut arahan" membunuh Altantuya, dan Mahathir berkata perkara itu harus disiasat kerana Sirul pernah bekerja dengan Najib.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kenapa-sekarang-bangkitkan-isu-pembunuhan-altantuya-soal-najib#sthash.SUO3jHch.dpuf


KAH KAH KAH

woit
najib tanya
kenapa sekarang?
kenapa heboh kes bunuh altantuya?
sekarang kes bunuh dihebohkan
kerana nak terajangkan najib
kes bunuh altantuya ini terbaik
untuk jadi peluru hasut rakyat
kes bunuh altantuya ini
orang melayu senang faham
tu pasal kes ini dihebohkan

APA PUNYA KUNTAU

-------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

kalau dah bunuh mau lari mana?
peluru terakhir kutty.....
kah....kah....kah...

Awanama berkata...

Badi TUYA mencari sampai dapat orang KIOK kan dia

Ini Standard lah.... Dalam Perang saja BADI takde masa cari cari orang

ADA HANTUUUU...............

Awanama berkata...

selagi tak bg jawapan tepat asyik putar2 selagi itu la org tanya n tak puas hati.lg pun mmg ada kemusykilan juga.jahat benor 2 org polis tu suka2 nak bunuh org.katanya bg menyelesaikan kerja jahat adalah telah blaku salah faham.dimana salah fahamnya jika boleh mengambil bom dlm simpanan polis.siapa bg mereka senang2 ambil bom tu terlibat sama.org yg memberi arahan supaya bom tu bleh diambil terlibat sama.knpa 2ekor polis itu sj yg dtangkap mana yg lain yg bsekongkol sama.nak kena pangil detektif konan selesaikan ke.sebutkan nama habis cerita knpa takut.knpa bagai menyembunyikan sesuatu.

Awanama berkata...

Siapa arah bunuh Altantuya?
Siapa arah bunuh Jalil Ibrahim?
Dua-dua kena jawab!