Isnin, 18 Mei 2015

JANGAN POTONG STIM






KOMENTAR
mustahil ada perdamaian
satu mesti jatuh tergolek
najib mengharapakn bantuan bailoji
rosmah berharap batuan guru ji
tapi rakyat mahu
najib kena gergaji




















Usaha damaikan Mahathir dan Najib 

sukar, kata veteran Umno

Kelab Veteran Umno menyifatkan Mahathir Mohamad sebagai enggan mendengar nasihat, susulan pelbagai usaha yang dilakukan ahli Umno supaya beliau dan P Najib Razak berdamai, lapor Sinar Harian 

Akhbar itu memetik setiausahanya  Mustapha Yaakub berkata, usaha ahli Umno meleraikan kemelut antara 2 pemimpin tersebut hanya sia-sia walaupun pelbagai nasihat dan cadangan diberikan. 

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/usaha-damaikan-dr-mahathir-dan-najib-sukar-kata-veteran-umno#sthash.hcz9MV54.dpuf

KAH KAH KAH

woit
nak damaikan buat apa?
biarlah mereka bergaduh
yang nak damaikan ini
tujuan nak bodek najib
rakyat satu malaysia 
nak tengok pergaduhan
nak tengok ketuanan melyau
koyak rabak


JANGAN POTONG

STIM


------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Bailogi dahmintak petunjuk dmekah.ahli ummunoh bodek jib bon dpt buat apa lg.bailogi syg ummunoh je pun.ahli ummunoh tak kisah dgn ummunoh janji dpt duit bodek jib bon.ummunoh tu biar depa la kata bela melayu tp sebenarnya bela kronik.itu ji yg satu lg apa cite.diputar alam sekali.i say ji.hari tu kata ummunoh kapir sekarang masa rakyat tak suka ummunoh ji pulak pusing cerita.mcm ni bila nak habis cerita ji.bg pencerahan dekat itu ji la somebody comone la

Penonton sarkis berkata...

Nak damaikan apa kejadahnya...Bekas kepala penyamun gaduh dengan penyamun. Lantak le dia orang...dalam pada tu rakyat tau la yang selama ni mereka memerintah sambil menyamun hak rakyat. Kalau ada rakyat menasihati mereka supaya jangan gaduh...memang bahalol la rakyat atau ketua parti tu. Kecuali la ketua parti tu ada niat nak berkawan dengan penyamun tu. Hidup senang beb.. sapa tak mau!!!!!!