Ahad, 10 Mei 2015

KEELING MENDELIAR





KOMENTAR
sama saperti najib rosmah
tidak akan meninggalkan jawatan
walau pu telah menipu dan berbohong

pada mulanya menafikan
wujudnya jula beli
malah marah menyinga
tapi bila dibuktyikan ada jula beli
jadi rasis naikan sentimen perkauman

inilah perangai keeling KITUL
inilah perangai keeling MENDELIAR
yang dirakamkan dalam mangum corpus melayu 
kitab SALALATUL SALATIN


Saya tidak akan letak jawatan pengerusi 

Tabung Haji, kata Azeez

Abdul Azeez Abdul Rahim menegaskan beliau tidak akan tunduk kepada desakan agar meletakkan jawatan pengerusi Lembaga Tabung Haji (TH) yang disandangnya sejak 2013, kerana berpendapat ia bakal mengundang kerugian kepada TH, lapor Sinar Harian.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/saya-tidak-akan-letak-jawatan-pengerusi-tabung-haji-kata-azeez#sthash.rGQ87DGZ.dpuf

KAH KAH KAH

woit
eee ni ingat
tabung haji bapak dia punya
inilah perangai eee
mana dia PERKASA
mana dia ISMA
mana di PUKIPM
mana di jaringan melayu
melayu dihina
islam dihina
pemimpin melayu dihina
raja melayu dihina
KAH KAH KAH


-------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

akhirat nanti kau carilah rkayat malaysia, kalau bayar balik hutang haram kau pada setiap rakyat.

amiinn

Awanama berkata...

Aku pun x paham apa jenis bangangnya bani melayu ni..Keling eee haramjadah ni x leh carimakan kat Indon.. sbb tu datang Mesia sbb melayu2 sini mmg lembik. Nak berdebat ngan demo pun takut..konon konon bukan budaya melayu..

Ya aku paham yg bani melayu malas membace..yg jadi propesser pun masih terkial2 x reti tulis buku..mana la nak datang budaya berdebat..budaya demo..otak biol melekit pekat..

Awanama berkata...

ÈÈEEE memang Penyamun. ..EEEE tua jadi chegu

Awanama berkata...

Melayu Mamak Khording-ghell memang pandai tipu kencing berak Melayu balik

MRLAYU BODOH

Terima buta buta

BAHALOL , buat malu Hang Tuah , Hang Jebat , P Ramlee saja

BODOH LAH

Awanama berkata...

memang celaka malaon legam sekor ni..guna cara kasar je..pakat ramai2 buat demonstrasi kita humban si legam ni..si legam ni memang kuat cium tangan nak amik berkat bau apam..phuii..tapi kita kena sokong tabung hajjah..buat modal pru akan datang..kahkah..

Awanama berkata...

Kena ada GERAKAN MENOLAK KELING EEE ditubuhkan.. baru meriah dan melayu kenal eee begini patut dihalau balik Sidratul Muntaha je

Awanama berkata...

betul telahan TT..kapitalis tiada b`agama. Agaknya perompak2 ni bole dikenakan hudud tak??bole potong tgn? atau sekadar rotan dn rm versi hadi..kemudian berkata indahnya hudud...haram jadah...benar kata TT, tanpa duit rakyat, bank2 tiada, lembaga2 tiada, kmudian dipengerusikan malaon2 bermuka bersih suci bak zaitun tp hati mgalahkan iblis..pegerusi bukan shj mengurus malah mKURUSKan lg dana rakyat susah utk impian haji..ketika ini th dirompak, ketika ini 1mdb berkontrak dgn petrosaudi, ketika ini saudi meyerang yemen..nape takda doa2 di jumat selamatkan yemen??kapitalis local sdg blawan dgn kapitalis antarabangsa..kit siang dh besuara pasal kak wan..semoga tuhan merahmati kak wan sekeluarga serta bro isham..

Awanama berkata...

kumpulkan org, buat solat hajat dan bacaan yasin agar peguasa2 zalim dan ulama2 palsu ni dihancurkan allah..buat la 7hari ke 21 hari ke 100 hari ke..masing2 kena amik peranan, bro isham dgn cara dia..org muda2 dgn cara dia..apapun caranya pointnya adalah satu iaitu mghapus/mhumpan united malay national organisation.wajib ada pgerakn bukan myerah kerana imam lemah..lihat untie liberty..dia bukan islam tp dia didepan ketika demo..jgn terpedaya dgn ulama yg selalu kata selemah2 imam..wajib ada pgerakan perlawan..