Sabtu, 13 Jun 2015

FULUSSIKOM








LEBAIYUN
tt - wal mukaki wa tembuki wal mukaki tak tahui maluhi . wal cakapki pi putari . Wal lebaiyun wa kakihi pi sontot . Wa jubahi dalami sikuki wal lututi hiiii wal jin afridi fi toyoli fi fulus wal sampul. on DARI FB TOWKAY
Anonymous
on 6/13/15


SHY SHY TIGER
"Walaupun Allah tidak mengurniakan saya petah bercakap, tetapi ayah saya memuji tulisan saya. Ayah yang tidak pernah puji anak, sekali dia puji macam nak melompat," katanya. "Saya ada sedikit sifat pemalu. Bukan shy shy cat, tapi shy shy tiger. Saya ada mencakar tapi cakaran bukan cakaran muslimat yang tak berdarah, tapi cakaran saya berdarah," katanya sambil diiringi gelak ketawa hadirin. p/s : KAH KAH KAH KAH KAH on DARI FB TOWKAY
Johan
on 6/12/15





--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SHY SHY SHIT KUCING

Tanpa Nama berkata...

Wal ulamaki fi al-wala"un

Tanpa Nama berkata...

Alkepalabutuhi walbuduhi lancaucakari

Tanpa Nama berkata...

nak dengar tak ngauman simalu rimau (shy shy tiger gitu)?

BUKAN AUMMM AUMMM AUMMM...

TAPI AUWWW AUWWW AUWWW...