Sabtu, 13 Jun 2015

PADAN MUKA FREE LOADER





KOMENTAR
tabik hormat pada nazri
memiliki keberanian
inilah contoh  ayam sabung yang hebat
inilah contoh rottweiler jaga rumah

zaman madey setia pada madey
zaman dolah setia pada dolah
zaman najib setia pada najib

tidak akan melawan towkay
tidak akan menyalak tuan
tidak akan kencing ditangga

akan tibai semua seteru tuan
akan salak semua musuh tuan
akan gigit siapa cuba lawan tuan

kalau rosmah kentut dalam dewan
nazrilah akan mengaku terkentut
malah bukan saje mengaku terkentut
nazri akan mengaku tercirit
inilah tanda kesetiaan

MAKAN  CANGGKUNG


Jangan campuri politik atau kena 'belasah'

Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim diminta supaya tidak campur tangan dalam urusan politik negara atau beliau akan dikecam, kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan  Nazri Aziz.

"Saya rasa beliau harus menjauhkan diri daripada politik. Jika tidak, beliau juga akan dapat benda yang sama. Kita akan whack(belasah secara lisan) dia.


"Raja-raja dan keluarga diraja ini berada di atas undang-undang (justeru tidak sepatutnya campur tangan dalam politik). Kalau dia (Tunku Ismail) mahu menjadi ahli politik, jadi dia perlu beritahu. Kemudian kita boleh menjawab balik.

"Jika kamu memegang jawatan penting sebagai keluarga diraja di negeri dan kamu mula mengulas (politik)... kalau kerajaan 'belasah' kamu balik, jangan marah," katanya dalam sidang media di Universiti Malaya hari ini.

Nazri berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Tunku Ismailawal bulan ini berhubung ketidakhadiran Najib dalam program dialog Nothing2Hide.

Menurut Tunku Ismail, orang yang ingin menyembunyikan segala-galanya tentu sekali tidak akan muncul.

Tunku Ismail menjadi kerabat pertama menyatakan perasaan tidak senangnya dalam isu itu, yang sekali gus dilihat tamparan hebat kepada pentadbiran Najib yang tidak berhenti diasak dalam isu 1MDB.



KAH KAH KAH
woit
hebat gempaq
berani jujur telus
ini contoh pahlawan lenggong

kah kah kah
belasah sama dia
tibai cukup cukup
tak cukup antar sang junior
kah kah kah

rakyat setuju rakyat sokong
makan tanggung berak cangkung
nak masuk politk
bertanding masuk parti
jangan jadi free loader
kah kah kah

PADAN MUKA



----------------

6 ulasan:

azam berkata...

Ini dah durhaka
Masa di selangor dulu cakap jangan durhaka

Awanama berkata...

belasah dengan lidah takpa la. kalau belasah dengan kayu golf, aku senyap laa...

Din Ronson berkata...

Samseng taik kucing, bising saja lebih! Tanggalkan segala gelaran termasuk baju dan seluar dan tinggalkan spender aje pastu masuk gelanggang, GUSTI. Baru la boleh tahu sapa yang hebat! Ni, pung pang pung pang habuk pun tarak.. memang dua dua tak boleh pakai! Saja nak tarik perhatian je. Samseng taik kambing! Kah kah kah..

Awanama berkata...

Kenapa Berak Cangkong Duduk atas Tandas DUDUK

Ini orang orang BAHALOL gaya nya

Jamban DUDUK kena lah DUDUK

Kalau Cangkong atas JAmban DUDUK , itu gaya MONKEY aja

Itu kot gaya Orang Orang PAS dan Mrlayu berak di Hotel Hotel kot

Padan lah HOTEL PON BANJIR

Mana ada sama Orang Ber Fikir dengan Orang Berak Cangkong Atas Mangkok Jamban Duduk

Tangkap IKANG mungkin OKay lah

Mana HADI AL TOLOL ????

HIDUP TUN MAHATHIR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mat Bahalol pegi dahhhhh. Bodoh!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Aku rasa TMJ..marah sebab dia lah perwaris pahlawan bugis sebenar..mana aci najib nak kontol sorang2..oppss ..corry..CONTROL....dah terkena onar sama dan bukti bahawsanya bugisan bugisan ini nasi lemak takder telur...nazri anjing pakai tongkat..najib bugis tatur..TMJNISME bugis boney...wei...nanti hilang mangkuk tandas..nak duduk mana bugis takder telur....kakakkakakakakakaka....

panglimo potaseh berkata...

Kaum berak cangkung makan tanggung ni hanya pandai kata orang je. Orang kato dio tak buleh ... bilo lah keadaan macam ini akan berakhir ... den teringat hikayat kayu golf?