Isnin, 15 Jun 2015

NAZRI AZIZ WAJIB DIHORMATI





PAHLAWAN 

LENGGONG


Hentam saya depan-depan, cabar Nazri

Kow Gah Chie & Radzi Razak | 1:48PM Jun 14
EKSKLUSIF "Saya tidak percaya dengan Facebook, saya lebih percaya dengan bersemuka," kata Nazri.

Terkenal dengan sikapnya yang lantang, Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Nazri Abdul Aziz mencabar pihak yang mengkritiknya melalui media sosial untuk bersemuka, bukannya bersembunyi di sebalik internet.

"Sekiranya anda mahu menghentam (saya) secara lisan, hentam saya depan-depan. Saya boleh jawab dengan cara mudah,” katanya.

Nazri berkata demikian selepas beliau dibidas dalam media sosial kerana mengingatkan Tengku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim bahawa campurtangannya dalam politik boleh mengakibatkan beliau akan 'dibelasah' kerajaan.



KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
buka  gelanggang
buat pertanding gusti
buat pertanding tinju
buat  bertumbok 
jual tiket mesti laku
satu malaysia nak nengok

GADUH & LAWAN





--------------

3 ulasan:

Awanama berkata...

SEMUA MENTEDARAH HARTA RAKYAT LUPA PULAK TANGGUNG JAWAB PADA RAKYAT

Eh , BERAK CANGKONG ATAS POKOK BOLEH KE?????

Tangkap IKANG BELUKANG atas pokok mana boleh ber diri....

Lap Aja Guna Serban Boleh Aper.....

Apa kata Ulamak Ikang Hadi Al Tolol ????

Kena bincang dalam MSU ke ????

panglimo potaseh berkata...

Itu lah Pahlawan Lenggong dah khabarkan pada Ya Ampooon, kaum berak cangkung makan tanggung ... kalau nak masuk gelangang musti kena berlagak pahlawan ... lagak ayam laga yang berkokok ... bukan macam murai tercabut ekor atau rimau tinggal gusi ...

Nasihat saya (Panglimo Potaseh), adalah lebih baik para Ya Ampoon ini duduk ontok-ontok macam ayam pasar ... sebab dunia dan reban kamu adalah berlainan ... sekali lagi patek cakapkan kalau tak tahan kena kutuk, maki seperti yang biasa dialami oleh Pahlawan Lenggong baik Ya Ampooon duduk diam-diam, apa ndak lagi semua dah ada.

Kalau nak juga bersilat, seperti kata Pahlawan Lenggong, mari bertemu muka dengan muka ... tak perlu antar atau diiringi macai, kaki bodek atau guna facebook ciptaan yahudi itu.

Awanama berkata...

Tanggungjawab jaga ugama pun gagal malah lebih teruk dari bukan islam kehidupannya...mabok222...entot222...lagi mau bising!!!!!Dlm perlembagaan Malaysia sultan ibarat burung tonggok je...tapi kalau nak berpolitik...turunlah gelanggang dan buang suea istana tu!!!!!!Hidup baru setahun jagong dan dapat baja free...lagi banyak cakap...dia ingat Johor tu kepala baapak dia yang empunya agaknya. Sultan ciplak!!!!!