Isnin, 15 Jun 2015

PASANG TAJUR - LAST KOPEK






KOMENTAR
ku li ada tiga hari saje lagi
hari khamis ini parlimen cuti

ku ini terus menjadi calon tetap
presiden united malays national organisation
ku li juga adalah calon tetap
untuk menjadi perdana menteri malaysia

dari segi sosok ku li ini
adalah pilihan terbaik untuk malaysia

TOK BATIN GUA MUSANG

Media antarabangsa dakwa Ku Li bakal ganti Najib

 | June 13, 2015
Laporan itu mendakwa undi tidak percaya terhadap Najib di Parlimen akan diadakan dalam waktu terdekat.






PETALING JAYA: Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah bakal menggantikan  Najib  Razak sebagai Perdana Malaysia Ketujuh.
Razaleigh atau Ku Li, 78, dilaporkan akan mengetuai kerajaan perpaduan kerana Barisan Nasional (BN) sudah hampir lumpuh disebabkan skandal 1MDB, sebagai jalan kepada kemelut politik negara.
Menurut laporan Asia Sentinel, satu pertemuan telah diadakan di kediaman Ku Li pada 11 Jun lalu yang diketuai  Daim Zainuddin, rakan baik  Mahathir Mohamad.
Laporan itu mendakwa, Daim telah diberi tugasan memujuk Ku Li menerima tanggung jawab itu.
Perjumpaan kedua akan diadakan pada minggu ini dan diikuti dengan undi tidak percaya terhadap Najib di Parlimen, tulis laporan itu yang memetik sumber.

KAH KAH KAH
jika ku li tidak 
memcemar duli
maka ku li hanya diingati
sebagai tok batin gua musang

MUSANG KING


-------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

ku li nak jadi pm?
kahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahkahkah
kahkahkahkahkahakh
lawakkk giler laaa

Abootarbus berkata...

Apa nko cakap ni.......kalau x barua nko broker, paling hampeh pong nko TOLOL! Ku hanya memimpin org melayu asli la beb! Hanya kaum ulamak Pussy yg sokong ku li jadi PM kerana mereka ulamak dan Ku Li hanya kuli semasa perpaduan umah dulu!

Awanama berkata...

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/btn-anggap-seni-muzik-tempatan-ancaman-kepada-pilihan-raya

Tak best lah...blog tukar tiub tak di sebut dalam senarai utama...dah mula menjadi kertas dinding...memang dunia ni anak muda punya...

Takpa...btt tetap ketetapan setiap pagi petang malam...original cool

DX berkata...

aku ada terima panggilan telifon tanya pendapat.

antara soalan nya, anda pilih siapa jadi PM?.
1)Najib 2)Muhyidin 3)Mahathir 4)Tengku Razali 5)Wan Azizah 6)Lim Guan Eng 7)Hadi Awang

jawapan 3 terakhir tu dah tentu la tak layak. Mahathir pun bukan lah ahli parlimen.

masa Pak Lah nak di guling dulu pun aku terima panggilan dengan soalan lebih kurang sama. aku jawab Najib. kemudian Najib jadi PM.

Nazrio berkata...

TT berani ngko ngata raja,...
aku tak berani ...baca pong takut
tuuu yg maLas mngomen,...
ketuLahan nanti