Rabu, 1 Julai 2015

THE BANGSART BANGUN MELAWAN




MUSi

GENDANG

BUDAYA 

MELAWAN




 ANAK MUDA 


JALAN RAYA

6 ulasan:

Awanama berkata...



Firaun

Firaun tuu dah sah2 kafir harbi

Firaun dah terang2 lawan nabi Musa as

Firaun takde BELIT tipu PUTAR & FITNAH

So..

Firaun memang zalim BUT his brutal straight to d point


Sebaliknya..

YANG

Yg SORBAN

Yg songkok tggi

Yg lagi jahat BEJAT & lagi sgt2 ZALIM

Yg mengaku ISLAM

Yg mengaku mnjd saksi-mnCINTAI ksucian-ALLAH

Yg mengaku CINTA n sayangkan RasuluLLAH

Yg berTOPENGkan jubah brtopengkan SORBAN

Yg brTOPENGkan "selawat" mega Ya-Ha-Na x3

Dgn TOPENG

Dgn TOPENG2tu buat smahu2nya khianat-RASUAH

Dgn topeng-SORBAN..auta-ONAR-makar-FITNAH

Dgn jubah-SORBAN-songlap putarBELIT ayat Quran

Dgn TOPENG2 itu samun-LANUN-rasuah-FITNAH menipu & bnar7KELIRU kan ummah


JADI

Jd sama2 saksikanlah..

Sape?

sape??

sapekah??? yg lebih jahat serta lebih BEJAT drp siFiraun itu disisi ALLAH????!


AWAS!!!

Nota:

KELIRU = TOPENG= sjahat7TIPU didisi ALLAH

KELIRU = TOPENG = sbejat7FITNAH disisi ALLAH

KELIRU = slicik7TABIAT-akidah-Yahudi mmrangkap-mngHAMBAkan ssama umat mnusia

KELIRU = sbejat7FITNAH-songsang-MURTAD dsisi ALLAH





Awanama berkata...

oi tua, apa jadi 30 jun? apa jd 1 julai?

Awanama berkata...

Betul ek

39 jun dah lepas dah

Minyak naik 10sen

Budak lahanat tak pencen pencen pon

Kiok jauh lagi gaya nya kot

GST tak bubar bubar pon

Betul ke 30 Jun tahun nih , bukan 30 Jun 2020??????????

Kita rakyat tengah seksa nak ke papa kedana

Apa cerita ini macam Tuan Haji nak pakai SERBAN BESAR saja

Tolong lah Rakyat , bebudak serban besar dapat gaji elaun gomen

Kita illek !!!!!!

Awanama berkata...

Tuan tt. Biar aku jawap. 1 julai kita tambah miskin. Depa tambah kaya sebab untung simpan biliun2 naik bunga. Kita papa kedana pasal semua naik harga.

Dolar naik, ringgit turun. Ringgit tak cukup nak berputar di pasaran. Dah kena kena angkut bawa keluar byr utang dan beli macam2 harta mahal.

Kes MRT mula meletup. Beratus billiun lagi nak hangus. Mulai bulan ni jaga2 takut negara betul2 kena rampas sebab dah dijual dengan kapitalis dunia. Rakyat kena jadi hamba abdi. Nak buat apa pun kena ikut kemahuan tuan baru.

Dah lama depa bayar apco mengurus negara ini dengan bayar yuran mahal maka bulan ni lah dibentang hasil nasihat maha agung apco. Agak2 macam ni lah bunyinya. Dengarkanlah dengan syukur dan gumbira. 'Lu punya negeli sudah habih woo. Tatak ada apa lagi. Kita olang sama olang omno sudah kasi licin. Telima kasih lu bayat mahal lo..'

Awanama berkata...

puak Dajjal datang akhir zaman berlakon baik...
pada hal ia adalah penyamun n perompak duit rakyat...
macam ayam jantan berkokok berderai2 bising dengan ya hana na....tapi ekor penuh najis taik babi..
sapu pantat ayam betina dah beribu ekor tapi buat2 muka baik bodoh... celaka punya pemimpin cap ayam macam ni... babi baik sikit tak samun hak orang cuma kuat sapu pantat saja...

Awanama berkata...

Ckp bnyk tk guna..tembak@bom aje dajal2 ni..lps tu kt tgk..ade lg tak dajal2 yg nk bg statement memperbodo kn rakyat