Selasa, 1 September 2015

INDUSTRI BEG








INDUSTRi BEG

satu perniagaan baru 
telah muncul dimalaysia
industri ini semakin besar
tapi masih di bawah industri tudung
belum mengatasi industri jual agama
tapi industri ini memang mengembang
industri baru ini dipangggil : perniagaan kumpul beg

sesiapa yang mahu menceburi
perniagaan  baru ini
sila baca panduan di bawah:

TEKNIK DAN CARA MENIAGA

1 - kumpul dua tiga orang tubuh NGO
2 - panggil diri ngo melayu islam
3 - keluarkan kenyataan kutuk mahathir
3 - keluarkan kenyaataan kutuk anwar
4 - buat laporan polis terhadap bersih
5 - kutuk DAP sebagai parti yahudi


kemudian tunggu 
sama ada beg 
sampai atau tidak

jika tidak sampai
mula langakah ke dua:

1 - buat kenyataan bertanya apa itu 1MDB
2 - buat kenyataan simpati pada sirul
3 - buat kenyataan simpati pada azilah
4 - buat kenyataan siapa upah sirul
5 - buat kenyataan nak lawat  sirul 
6 - kumpul dana untuk sirul dan azilah

tunggu beg sampai atau tidak
jika tak sampai

1 - tanya kemana duit 1MDB hilang
2 - tanya siapa tok arab beri derma
3 - tanya berapa bajet permata rosmah

tunggu beg sampai atau tidak
jika tak sampai

1 - buat joint venture
2 - JV dengan cawangan Ketuanan Melayu
3 - jemput muhyiddin resmikan projek
4 - jemput shafie beri ceramah motivasi
5 - jemput anina langkawi beri ceramah

tunggu dan lihat
jika duit tak masuk lakukan ini:

1 - buat kenyataan  desak najib undur
2 - buat kenyataan sokong mahathir
3 - sokong undi tak percaya najib
4 - sokong ku li masukkan gambar dlm FB

ditahap akhir
beg pasti akan sampai
tapi waspada si pembawa 
beg juga akan ambil 
komisen




SELAMAT

 MENiAGA



---------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Kah, kah, kah. Mana dia ahlil donnia yang lapar duit tu? Tuan tt dah bagi jalan baik punya macam mana nak sapu duit najib yang cukup2 banyak tu. Jangan malu2, jangan segan. Formula dapat duit besar dah diberi. Cepat, jangan tangguh2 lagi. Najib dapat bunganya saja 50 juta satu bulan woi.

Aku? Tobat mati 44 kali pun aku tak hingin duit kau najib. Aku sangat2 paham, duit sumber haram itu serta merta tuhan jadikan ketulan api yang melapik tempat pembaringan aku dalam kubur. Aku cukup2 takut dengan duit kau tu najib.

Aku hanya tunggu kerajaan pakatan baru naik. Aku tuntut balik hak aku yang adik kau hisham kebas dulu. Rm18 juta nilai projek aku terang2 kau dan dia kebas bagi kat cina kapir. Celaka kau dan adek sepupu kau 7 keturunan. Memang celaka keturunan tauke genting ini.

Aku sanggup minta sedekah untuk makan dari minta2 dengan kau najib. Kau lupa jasa2 aku bantu kerajaan bina teknologi pendidikan dan sukatan pelajaran baru reka cipta 20 tahun dahulu. Semua idea2 aku kau tidak hargai walau negara mengiktiraf aku pereka cipta negara tahun 1997 dulu. Kau hina dan merempatkan kami para saintis. Di atas kezaliman kau pada aku dan bumiputra hebat2 yang tidak sama warna bendera dengan kau, aku bersumpah akan menentang kau sampai rakyat mendapat pembelaan.

Sekarang aku betul2 merempat kerana kau dan geng kau memang benci kami. Aku ada lebih 60 hak paten tapi kerana umno bn celaka jadi pemerintah, semua itu tidak ada gunanya.

Kerajaan baru tolonglah naik cepat. Aku nak buktikan melayu benar2 sakti dan hebat. Baik bidang apa pun, melayu boleh dengan syarat buang habis pergantungan dengan iblis, syaitan dan jin2 celaka. Buang habis sikap dengki khianat. Buang habis tamak haloba.

Melayu ini bangsa sakti. Bila2 pun Allah izin kalau nak terbang sekali pun. Kau nak ilmu apa pun Allah bagi. Kerana ilmu2 teknologi yang hebat2 Allah dah ajar kepada datuk nenek kita bangsa melayu beribu2 tahun dahulu.


.

Awanama berkata...

JUAL BELI KAIN KAPAN BOLEH KAYA

Yang KIOK pasti KIOK dan yang tak KIOK pon akan KIOK jugak bila masa nya sampai

daftar NGO tuk jadi ahli kain kapan www.kainkapan.com