Selasa, 1 September 2015

TEPAT DAN BETUL






DENGA

DENGAR

Mahathir  rayu MP BN sokong undi tak percaya

12:00PM Sep 1
Kerajaan BN akan tetap kekal walau MP berkenaan boleh sokong undi tidak percaya ke atas PM.

Mahathir Mohamad merayu kepada para MP BN agar menyokong usul tidak percaya ke atas Najib Razak
Beliau menjelaskan, kerajaan BN akan tetap kekal walau MP berkenaan boleh menyokong undi tidak percaya kerana parti tersebut masih menguasi kerusi majoriti di Parlimen.
Katanya, langkah itu perlu dilakukan untuk membendung masalah yang kini terpaksa ditanggung oleh rakyat.
“Oleh itu saya terpaksa menyertai demonstrasi jalanan anjuran Bersih yang bertema singkirkan Najib kerana rasuah.
“Saya rayu kepada ahli Dewan Rakyat Umno dan BN supaya menyokong undi tidak percaya kepada Najib. BN tidak akan jatuh setelah Najib disingkir. BN masih parti majoriti.
“Selagi Najib berkuasa semala itulah ekonomi merosot, nilai Ringgit jatuh, saham jatuh, kos sara hidup meningkat kerana GST, hutang negara bertimbun dan tidak dapat dibayar, pengangguran bertambah, berbilion duit rakyat disalahgunakan.

KAH KAH KAH
woit
kita tunggu bulan sepuluh
kita lihat apa jadi
parlimen bersidang
berapa ramai yb BN akan lari
berapa ramai dapat beg

MENUNGGU



-----------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Kesian TUN kena merayu.

MP Melayu sedang bakar hangus bangsa sendiri jadi abu bila lupa kira duit angpow dari Mat Mongol

Bosoh lah Melayu

Bugis tu Lanun di jadi Ketua.

Tak ada Otak ke????

Awanama berkata...

Woi mamak setan keturunan pelingkup kerajaan melayu. Kau dah habis fikir nak kidnap kerajaan bugis sial ni? Kali ini tuhan pun tidak akan izinkan kau dapat apa yang kau nak. Kaulah yang bikin negara jadi macam ini. Kalaulah punca segala masalah ini. Zaman kau adalah sebesar2 zaman celaka bagi negara ini. Kaulah sebenar2nya penjual negara ini, tanah melayu ini dengan harga murah. Kau tak bela melayu pun. Kau bukan melayu. Kau mamak yang sangat2 busuk hati kepada bangsa melayu. Hati kau hitam. Ya Allah kau cabutlah nyawa manusia celaka ini. Kenapa kau biarkan dia mengacau lagi bumi kau ini?