Rabu, 28 Oktober 2015

JANGAN HINA BIAWAK









LiDAH

B
iAWAK


HRW: Najib liberal di luar negara, ‘kuku besi’ dalam negara


Najib Razak membawa dirinya sebagai seorang pemacu perubahan yang liberal (liberal reformer) di luar negara kerana Putrajaya sangat mengambil berat terhadap kritikan daripada pihak luar berhubung hak asasi di negara ini, kata Human Rights Watch (HRW).
Pengarah rantau Asia HRW Brad Adams berkata, bagaimanapun, apabila berada di dalam negara, perdana menteri itu berkelakuan sangat berbeza dengan imej yang ditonjolnya di luar negara.
Katanya, kerajaan sangat prihatin tentang keperluan menjaga nama baik mereka dan kehendak retorik mereka untuk mewujudkan masyarakat yang lebih bertolak ansur, bagi tujuan politik mereka supaya kekal berkuasa.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/najib-bawa-imej-liberal-di-luar-negara-sebaliknya-tidak-di-malaysia-kata-hr#sthash.aCg3ROOa.dpuf

KAH KAH KAH
woit
siang cakap lain
malam cakap lain
pada baju merah
najib cakap apa lagi
china mahu
pada china najib cakap
tidak sokong baju merah
pada china cakap lain
pada melayu cakap lain
ini bukan lidak biawak
ini lidah najib razak

JANGAN HiNA 

BiAWAK


--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT, saya belum pernah berjumpa ataupun mengetahui orang macam NAJIBGOR ini yg mempunyai lidah biawak.Di seluruh dunia dia bercakap bohong.Dia ingat orang macam tuantt dan saya sendiri dan berjuta2 raayat malaysia yang lain yg tahu membaca dan berfikir akan percaya apa yg dicakapnya.NAJIBGOR INI manusia ke half human ke,atau manusia jelmaan ke, jin ke,atau apa lagi mentally retarded ke susah nak difahami..DIA INI TAK TAU RASA MALU KE KERANA SELALU BERBOHONG.

panglimo potaseh berkata...

Kobaan pado rosmah yang dio lobih lawa daripado deram todi. Rayu pado cik aminah .. bahawa lautan bom pun sanggup dironangi. Bisik pado penyanyi tu bahawo lagu dio lobih sodap daripado masak lomak cili api (yang ini cakap dalam hati) yang kak ros kau tanak.

Tanpa Nama berkata...

BEWAK KAKI DUA INI jenis BILYON BILYON

Mana ada sama macam BEWAK Empat Kaki

BEWAK BON BON ini power OK !