Sabtu, 3 Oktober 2015

KES PEMBUNUHAN AKAN DIBUKA












BERSEDiA!

JAMiN TAK

TERPERANJAT

Urutan kejadian, pihak terlibat akaun bersumpah PI Bala akan didedahkan


Personaliti yang terlibat dalam perbalahan akuan berkanun (SD) penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengenai pembunuhan Altantuya Shaariibuu akan didedahkan tidak lama lagi dengan kemasukan semula saman RM2 juta terhadap peniaga permaidani Deepak Jaikishan, kata peguam Americk Sidhu.
Americk yang mewakili A. Santamil Selvi, memberitahu The Malaysian Insider perbicaraan dijadualkan pada awal tahun depan juga akan mendedahkan peristiwa-peristiwa yang membawa kepada pembuangan secara paksa Balasubramaniam dan keluarganya ke luar negara.
Balasubramaniam, yang juga dikenali sebagai PI Bala, meninggal dunia akibat komplikasi jantung pada 2013, tidak lama selepas keluarga itu pulang dari India. Balasubramaniam juga merupakan saksi utama dalam perbicaraan kes pembunuhan Altantuya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/urutan-kejadian-pihak-terlibat-akaun-bersumpah-pi-bala-akan-didedahkan#sthash.VwQN0KPn.dpuf

KAH KAH KAH
woit
yakinlah 
selagi rosmah 
selagi najib ada
kes pembunuhan ini
tidak akan ditutup
akan terus dikorek
akan terus di gali
sampai ke lubang apa?
kah kah kah

KOREK LAGi


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jaga jaga

Jauhi dari kawasan ada DRUM MINYAK sangat merbahaya

Harga minyak turun naik punca DRUM MINYAK ber taburan

Ada DRUM MINYAK pasti ada SEMEN

Ada BON BON.

Chabut....... Chabut........ Chabut.......

panglimo potaseh berkata...

Beng Hok mati sobab tetibo hongap (nafas) eeaa borhonti .. Sirul membunoh sobab hobi dio suko bunoh orang, dio tak suko bunoh kobau .. Najib borsumpah sobab dio suko borsumpah.

Rosmah dongan Ziana dah borbaik ko .. sajo tanyo.