Rabu, 4 November 2015

SANUSI BANGUN MELAWAN







SAMURAi

SANUSi

BANGUN

MELAWAN


Pencetus 1MDB punca masalah bukan yang bercakap, kata veteran parti


Mereka yang memulakan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan mencetuskan semua masalah berkaitan dengannya sebenarnya lebih teruk berbanding yang hanya membincangkan skandal tersebut, kata bekas menteri besar Kedah Sanusi Junid.
Beliau yang dipercayai termasuk dalam senarai 7 pemimpin Umno yang bakal dikenakan tindakan disiplin berkata orang sepertinya, berani lantang bersuara tidak sepatutnya dijadikan sasaran.
"Jika anda kata mereka yang bercakap tentang isu itu menyebabkan perpecahan, maka orang yang menyebabkan masalah itu timbul adalah lebih teruk berbanding  yang bercakap tentangnya.
"Bukan kami penyebab masalah, kami hanya bercakap tentangnya. Pastinya bercakap tentang masalah itu lebih baik berbanding menjadi pencetus masalah," veteran Umno itu berkata kepada The Malaysian Insider ketika diminta mengulas laporan mengatakan beliau antara 7 yang sedang berada dalam pemerhatian parti.
Kenyataan itu dipercayai merujuk kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang mengasaskan 1MDB sebagai firma pelaburan strategik negara dan turut berfungsi sebagai pengerusi lembaga penasihatnya.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pencetus-1mdb-punca-masalah-bukan-yang-bercakap-kata-veteran-parti#sthash.NOM2VUjG.dpuf

KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
perang masih berterusan
ini baik untuk rakyat
perang makin merebak
kapal sudah reak
kah kah kah
tunngu tikus akan lari
kah kah kah

TERJUN LARi





-------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sanusi .. bila nak tanam padi di bumbung rumah .. dulu masa jadi menteri cukup bodoh Sanusi ni .. sekarang ni tetiba jadi pandai dan melawan pula .. teruskan .. yu got nating tu luss.

Tanpa Nama berkata...

Kapal Selam memang tuk tenggelam pon

Mat Bahalol bukan bodoh

Jangan jangan Scorpeno tu tengah tunggu kat Sungai Kelang dekat Leboh Pasar dah....

BILYON BILYON boleh bawa ke Langit Bulan Madu gaya Amy tau.