Sabtu, 30 September 2017

TIDAK TERIMA ELAUN




TIDAK
mungkin imam tu atheis la kot. dia jadi imam tu utk dapat elaun jer, kos sara hidup pun dah tinggi. mana ada sedekah amal jariah sekarang ni bro. semua sebab duit, jemput lebai datang ceramah utk cerita asal usul atromen pun mesti kena bayar. 

TERIMA

ko bayangkan la, air mineral pun kena ada chop logo halal beb, takde chop halal mmg tak laku la air tu,mmg org islam taknak beli padahal air kosong jer pun. sekarang ni makanan kucing pun ada logo halal beb!!

ELAUN

lu jgn main2 padahal kucing tak kena syariat pun dan lu jgn heran bro, sikit hari lagi makanan anjing pun ntah2 ada chop halal. tu semua poyo.. janji ada masyukkkk. ps: errr.. pak lebai muka kiut yg curi balak tu bukan atheis, dia pun kategori alim jugak... diorang la cakap. kah kah kah on SAJE TANYA - JANGAN MARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/17




------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

atheis ke AEDES?

gwa manyak manyak kun fius lar?????????????




moo-sem ten-koojooh dar sam-pai!
AEDES makin banyak!