Selasa, 5 Februari 2019

BUDAYA BODEK






BUDAYA BODEK 
Geng PH langkawi mmg bodo pun tt. Tu semua nak bodek madey la tu. Sama mcm ko jugak tt. Ko baik sikit jer tt sebab tak buat laporan polis pasal lokman adam tu. 
Aku teringin jugak nak tengok pemikir utk najib dan pemikir utk madey naik pentas berdebat. Ko ok kan tt, kalau berdebat dgn lokman tu. Mesti berasap pentas sebab dua dua pemikir agong kahkahkah. 
on NGOK DAN NGANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/4/19




----------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

bodek adalah budaya melayu..bodek kat british maka lu akan jd sultan..bodek najib maka lu akan dpt rm90juta..bodek madey dpt apa? dpt keje sampai mati..lu bodey madey pun sewa umah tak mampu bayar..dah dpt pangkat dah dpt darjah maka berbodek2 dl koran2 melayu..ini la keje melayu..bodek prof, maka dpt score..bodek pegawai kerajaan, maka lu dpt projek..

Khalios Osman berkata...

Kah kah kah....nak berdebat apa....siapa yang nak datang dengar.....kedua-dua makhluk ini kan otak carrot šŸ„• kah kah kah....