Selasa, 5 Februari 2019

BUKTI HUKUM BUATAN MANUSIA







BUKTI HUKUM

BUATAN MANUSIA

seblm PH memnag, mufti wilayah dr zul pernah haramkan vape..majlis agama islam negeri juga bermuzakarah hal yg sama..namun vape ditidak diharamkan saperti rokok..setelah vape diharamkan oleh agamawan dr zul, 
tak lama kemudian kilang rokok dimalaysia pun ditutup dan pindah operasi keluar dari bumi melayu..hingga kini, para agamawan, para imam para katib, masih lagi merokok walaupun nabi tidak merokok..pasal apa tidak difatwakan dan dihukum hudud? 
on JNGAN TUDUH AGAMAWAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/5/19




---------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Dewa zeus sembahan tt pun tak merokok. Dulu tt isap rokok tapi dah berenti sebab taat dgn zeus. Jadilah penganut yg baik mcm tt ni. Ishh kes rokok jer pun, tu pun nak kepoh ke? Sudah2 lah.. ok next.

Unknown berkata...

Abg tt i love u