Sabtu, 14 Mac 2020

BERUBAH JADI APA?






BERUBAH NAK

JADI APA?

KAH KAH KAH


Pemimpin Umno belum berubah, kata bekas ketua hakim

PEMIMPIN Umno masih tidak berubah, masih mementingkan diri, dan tidak mengambil pengajaran walaupun pernah kalah pilihan raya, kata bekas ketua hakim Abdul Hamid Mohamad.

Beliau berkata demikian dalam satu tulisannya sebagai reaksi terhadap kenyataan beberapa pemimpin Umno mempersoalkan barisan Jemaah Menteri yang dibentuk oleh Perdana Menteri Muhyiddin Yassin awal minggu ini.

“Berapa banyak jawatan menteri hendak diwujudkan untuk diberi kepada setiap parti dan setiap orang supaya mereka berpuas hati?

“Nampaknya, pemimpin-pemimpin itu tidak berubah, tidak mengambil iktibar daripada kekalahan dalam PRU14 (terutama sekalu pemimpin-pemimpin Umno), lebih mementingkan parti dan diri daripada kepentingan negara, bangsa dan agama,” tulis beliau di blognya.


MEREKA SEMUA

ALIM WARAK

SELALU HANTUK

KEPALA PADA

BATU ITAM

KAH KAH KAH

MUSTAHIL NAK

BERUBAH

KAH KAH KAH

BERUBAH BOLEH

KAH KAH KAH

BUANG YG LOHE

CARI YG KETAT

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang benar pemimpin umno tak pernah berubah. Abam Mana pernah berubah?dah masuk jel macam masuk jamban,masih gila menggunakan orang lain jadi catur.

Tanpa Nama berkata...

Puak yang mengamalkan tunggang agama dan bangsa tidak akan berubah biar kiamat sekalipun.Yang penting otak bonsai, ekonomi mendedak, ditunggang oleh ularmak su maka jadilah puak yang mempertahankan umno yang tidak akan berubah.