Ahad, 5 Julai 2020

GILA SEX DIMANA MANA




GILA SEX

MERATA RATA

DI MALAYSIA

DARI DEWAN

ULAMA PARTI

ISLAM PAS

DARI INDONSIA

DARI GEREJA 
Felix adalah pemenang Sayembara Novel Dewan Kesenian Jakarta pada 2018 melalui novelnya bertajuk Orang-Orang Oetimu, yang juga merakamkan cerita tentang seorang paderi yang curang sehingga menyebabkan seorang wanita hamil. – Gambar ihsan Jakarta Post, 5 Julai, 2020



Penulis Indonesia ditahan, protes gereja lindungi paderi cabul
SASTERAWAN Indonesia Felix K Nesi ditahan oleh polis di Nusa Tenggara Timur kelmarin selepas terlibat dalam satu tunjuk perasaan yang berakhir dengan aksi merosakkan rumah seorang paderi, lapor media di republik itu.

Beliau mengaku kepada The Jakarta Post telah merosakkan rumah paderi berkenaan kerana membenarkan seorang paderi lain yang didakwa mencabul seorang wanita terus berkhidmat di gerejanya.

Akhbar itu melaporkan Felix dibebaskan dari tahanan polis malam tadi.

Dalam satu hantaran di Facebook, penulis itu mengaku menggunakan helmet untuk memecahkan tingkat rumah paderi berkenaan dan memecahkan kerusi di bangunan itu.

Felix adalah pemenang Sayembara Novel Dewan Kesenian Jakarta pada 2018 melalui novelnya bertajuk Orang-Orang Oetimu, yang juga merakamkan cerita tentang seorang paderi yang curang sehingga menyebabkan seorang wanita hamil.

Dalam hantarannya di Facebook, Felix menulis dengan terperinci punca kemarahannya dan detik-detik kejadian sehingga beliau ditahan polis.

Katanya, beliau sudah membantah kehadiran paderi yang didakwa cabul itu sejak beberapa bulan lalu. 

Paderi penyelia juga sudah memberi janji kepadanya akan menukarkan paderi yang didakwa dari gereja itu, yang letakkan hanya 700 meter dari rumah Felix.

“Saya kecewa sekali. Di novel saya, Orang-Orang Oetimu, saya menulis tentang paderi yang sukanya melindungi kebusukan paderi lain. Apakah saya baru saja melihatnya di dunia nyata ini?” tulisnya.

Sementara itu, Jawa Pos melaporkan walaupun dibebaskan dari tahanan, siasatan terhadap Felix masih lagi berjalan. – 5 Julai, 2020.

INILAH MASALAH

BESAR AGAMA

CUBA MENGAWAL

KESERONOKAN

HUBUNGAN SEX

MENDORONG 

PENGANUT 

MENGAMAL SEX

DALAM GELAP 

KEMUDIAN

PENGANUT

DI HUKUM 

SEBAGAI SEX

DILUAR TABII

PADA HAL

PANCUTAN ITU

NIKMAT

USTAD PUN

SYIOK TAHU

AMIN

Tiada ulasan: