Jumaat, 16 Oktober 2020

LU ADA NUMBO KO TAKDO NUMBO

 


LU ADO NUMBO

 KO TAK DO NUMBO

KAH KAH KAH

JANGAN PLUTO

KAH KAH KAH 


Anwar enggan bocor senarai ahli Parlimen kepada polis

ANWAR Ibrahim keluar dari Bukit Aman petang ini dan berkata beliau enggan membocorkan nama ahli Parlimen yang menyokongnya semasa disoal siasat kerana ia tidak melibatkan pihak polis atau menteri dalam negeri.

Presiden PKR dan pemimpin pembangkang itu memberitahu wartawan, terdapat enam laporan dibuat terhadapnya selepas beliau mengumumkan mendapat sokongan majoriti di Dewan Rakyat untuk membentuk kerajaan berikutnya.

“Terdapat enam kes terhadap saya dan saya sudah memberitahu penyiasat yang saya menyerahkan surat daripada pemimpin parti (kepada Yang di-Pertuan Agong).

“Saya memberitahu mereka ini adalah hal saya dan tidak melibatkan polis atau menteri dalam negeri.

“Mengapa fokus kepada 121 nama? Ini disampaikan oleh setiap pemimpin parti dan saya tidak berada di sini untuk bekerjasama dengan tuan mereka untuk memberikan nama tersebut.

“Ini antara saya dengan Yang di-Pertuan Agong,” kata Anwar selepas menghabiskan dua jam bercakap dengan polis persekutuan petang ini. – 16 Oktober, 2020.

POLIS NI APO 

SAP SAP SUI

KAH KAH KAH

AGONG LAGI

DEN BERANI

KAH KAH KAH



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pathological liar dan narsistic adalah tanda jelas ciri gila. Ini bukan macam gila bahasa atau gila kau berani doh. Tapi gila dari segi klinikal. Bahsa hospital panggil gila psikosis.