Ahad, 15 Ogos 2021

HOT HOT TER NOWW TER KINI

 


 HARI HARI

SAEKOR

MUHYIDIN

AMIN 


Muhyiddin sah letak jawatan esok, kata pemimpin Bersatu


PERDANA Menteri Muhyiddin Yassin sah akan menyerahkan surat peletakan jawatannya kepada Yang di-Pertuan Agong esok selepas hilang majoriti di Dewan Rakyat, kata menteri Kabinet Mohd Redzuan Md Yusof.

Muhyiddin memaklumkan keputusan itu kepada pimpinan kanan Bersatu dalam satu perjumpaan khas ahli Majlis Pimpinan Tertinggi parti di ibu pejabat Perikatan Nasional (PN), pagi tadi.

“Beliau maklumkan akan letak jawatan sebagai perdana menteri kerana kehilangan majariti, dan kita sebagai MPT terpaksa akur dengan perlembagaan,” katanya kepada The Malaysian Insight. – 15 Ogos, 2021.

MENYUSUL


BERAKHIRNYA

SEJARAH

MALIKUL SEMBAB

AMIN 



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Titi, muhyiddin out sape in? Gua nak propa awal2 takut calun gua tak jd PM kalu lu tahu sape bgtahulah. Bukan ape gua berpegang pd prinsip sape yg menang dialah gua sapot. Gua tak sapot org kalah. Dulu gua sapot madey, pastu paklah pastu najib pastu madey semula pastu muhyiddin. Skrg sape tak kiralah sape cepatlah bgtahu gua takut lambat.