Ahad, 15 Ogos 2021

IVERMECTIN

 



 IVERMECTIN 

Unknown commented on 

"KES BUNUH DIRI"

apasal tanya orang ? ko sendiri test la tt.. ko hasut orang ko tak makan.. makan sebijik pun mati tu tt... try le.. kah kah kah



PENGALAMAN PRIBADI

PERTAMA

Anak buah saya  - ibu dan dua anaknya
kena kobid. Saya beri ivermectin.
Dua anak yang lebih muda
sehat dengan segera.
Sang Ibu yang ada asma
lepas 5 hari bawa ke hospital
 dua hari kemudian pulang ke rumah
kini bertambah sehat

KEDUA
Adik kawan saya
suami isteri
kena kobid
saya beri ivermectin
dalam masa 5 hari pulih

KETIGA
Anak  menantu  cucu 
dan bisan Adman Salleh
kena kobid
Saya beri ivermectin
isteri dan anak kini bertambah sehat

Mak mentua anak Adman
baru dijangkiti pula

Anak Adman masih
dalam hospital ketikka
saya mengetik ini

KE EMPAT
Malam kelmarin saya
talipon Doktor Tham
ini doktor yang saya lawati
jika saya perlu ubat
 kliniknya di pudu

Saya tanya hal ivermectin:
Ini jawapan:
 Belum ada  kajian yang
tuntas   kerana Covid19
masih baru
AMIN

NOTA
saya sentiasa ada
satu kotak ivermectin
untuk membantu
jika diperlukan
KHALAS

4 ulasan:

Unknown berkata...

Tt mana nak beli ivermectin? Kat klinik ke atau farmasi jual? Makan berapa bijik? Kalau cerita kat doktor dia bagi ke ubat tu untuk kita makan?

Tanpa Nama berkata...

Khalid sehat, rajin cuci kereta

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada kajian ivermectin, Pfizer kurang keuntungan. Sebab tu tak dibenar kaji.

FOUR WIRE berkata...

Aku dah ambil IVM sejak 2 bulan dulu, xde keracunan pun??.. Kawan2 ramai yg dah dijangkiti meski pun aku contact rapat namun Allah swt masih melindungi aku..moga terus dilindungi.. Aamiin