Isnin, 11 April 2022

LEPAS MATI LAIN CERITA - RAKYAT NAK LIHAT NAJIB MASUK JIL SEKARANG

 



LEPAS MATI

LAIN CERITA

AMIN

RAKYAT NAK 

LIHAT NAJIB

MASUK JIL 

SEKARANG !!

KHALAS

Unknown commented on 

"MASUKKAN NAJIB KE DALAM JIL SEKARANG"

Btul tuh stuju..harus disegerakan xpyah berdalih2 lg..bukti dah cukup pn.. undang2 mesti..kuat dn xtunduk pd siap2 xkira bsar mane pengaruh nya..

Unknown commented on

 "MASUKAN NAJIB 

SEKARANG !"

Kau nak bayar dengan apa najib? . Akhirat nanti aku nak klaim balik hak aku yg kau curi. Bukan najib saja, tak kira menteri mana, raja mani ka raja gopal ka raja singam ka semua aku nak klaim. Korang ingat senang ke boleh hidup mewah free mcm tu, mcm orang lain tak ada hak di dunia ini. Mati pun dimakan ulat bangkai jugak, tak payah berlagak dgn kau punya kaya, mewah, kuasa dan pangkat. Taik kau pun bukan wangi. Kadang2 aku tengok muka diaorang dlm berita dan hati kecik aku berkata, MEMANG BETUL MCM BABI MUKA DIA ORANG NI.

2 ulasan:

Yeop sepet berkata...

Undang2 Msia nie baguih tp penguatkuasa yg Tak baguih. Najib curik bilion2, pegawai2 polis sprm Salam cium tangan najib lg,kene gari jauh skali. Org biasa kantoi ayor ketum sebotol je Beria gari usung ke mahkamah. Gampang sungguh, salahnya org melayu.deme duk bising double standard golongan kayangan,tp bila ada peluang nak treban depa kt pru Kome lak xnak kluor ngundi. So TT,apa ayat power lu nak pujuk org melayu kluor ngundi??

Tanpa Nama berkata...

Babi lagi mulia tak buat kerja haram ...kah kah kah