Rabu, 22 Mac 2023

CONTOH TERBAIK POLITIKUS KAKI PUTAR

 



CONTOH TERBAIK

POLITIKUS 

KAKI PUTAR

KHALAS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kat malaysia ada sekor suka auta .... nama dia sibaji the pundek.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tanpa menyebut nama Anwar Ibrahim, bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad berkata pemimpin kerajaanlah yang sepatutnya ditangkap kerana menghasut.

Katanya jika kerajaan gagal mencari jalan menyelesaikan masalah dihadapi orang Melayu, bolehlah dianggap pihak berkuasa sedang mempromosikan kemiskinan di kalangan masyarakat tersebut.

Sikap memihak untuk menekan orang Melayu, tambah bekas ahli parlimen Kubang Pasu dan Langkawi itu itu, merupakan manifestasi rasisme kerajaan.

Sikap tersebut, katanya, bersifat menghasut dan bercanggah dengan perlembagaan negara.

Kah kah kah ini contoh terbaik dalam negara, tak payah ke Iraq, tak payah ke American tak payah ke Perancis, dalam negara ramai politikus lagi hebat, cuma mereka lupa sekarang zaman internet, semua akan direkod, semua ada file, tak boleh bohong menjadi Bodoh, semua cakap sudah rekod, semua ada dalam internet, kena guna Lebai Google saja kah kah kah pelacur cakap lubang semakin lusuh, kah kah kah pelacur politics dakwa Masih suci murni lubang masih ketat sendat kah kah kah tapi semua tahu siapa pelacur buka kaki lebih suci Dari pelacur politik kah kah