Rabu, 22 Mac 2023

MACRON TERUS DIGASAK


MACRON

TERUS DIGASAK 

ESOK KHAMIS

LAGI DEMO BESAR

AMIN

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya Tun Mahathir contohi Mahiuddin serang terus Lim Guan Eng dalam mempertahankan taikun Melayu' Syed Mokhtar.. serang terus, Lim Kit Siang, Anwar Dan Zahid ...

Tak payah nak menyibok pasal Melayu' itu Melayu' ini lagi... Itu tektik bodoh , teektik bangang ketinggalan zaman.. Orang bodoh jer yang suka kena geli gelikan dengan Melayu'... Kalau kau nak tengok Boboi kekal relevan politik matang, politik real, fakta serang Lim Kit Siang Lim Guan Eng Anwar Dan Ramasamy sekarang..!!

Dalam masa yang sama kau lah Bapak Pelingkup Orang Melayu'... Senang senang sambil gentle telo labuh kau bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew.. Pantek la kauu

Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak akan membuat permohonan maaf terhadap Pengerusi DAP, Lim Guan Eng yang dikaitkan dengan isu cukai Yayasan Albukhary ketika beliau menjadi Menteri Kewangan.

Sebaliknya, Muhyiddin mencabar Guan Eng untuk menjelaskan perkara berhubung cukai itu kerana maklumat yang diperoleh beliau adalah sahih.

Kalau setakat nak proklamisi Melayu' nak tunjuk nak goreng bodoh bangang orang Melayu' dah naik menyampah dan dah meluat ...!!

Helok sangat Dan setuju sangat Perikatan Naaional Tolak Parti PejWang menyertai PN buat semak saja...!!

#BoboiserangLimGuanEngAnwarsekarang

Tanpa Nama berkata...

Siapa tak kenal DAP yang anti Islam?
Lagi Guan Eng Lapor polis isu Yayasan Albukhary.

Anwar berkata dakwaan itu adalah tidak benar dan hakikatnya kelulusan pengecualian cukai Yayasan Albukhary hanya dibuat pada 25 Feb 2021.

Beliau berkata mengikut Subseksyen 44(6) Akta Cukai Pendapatan 1967 (Akta 53), pengecualian cukai bukan terletak di bawah kuasa menteri atau perdana menteri, sebaliknya ia kuasa mutlak ketua pengarah Lembaga Hasil Dalam Negeri

Persoalan nya LHDN itu dah menteri siapa tak kan Ketua Pengarah tak lapor dulu pada menteri yang telibat samada nak kecuali atau tidak cukai tu...tak kan Ketua Pengarah Sedap bontot dia nak buat keputusan..!?

Bodoh tu simpan skett..!!

Tanpa Nama berkata...

Makan cukup? Hidup senang? Kalau semua ada manusia mula memberontak, kalau tak ada makan mula memberontak, naluri manusia susah bersyukur dengan apa yang ada, masing masing ada cara kepala lain, orang lain tak boleh sama, ini lumrah tapi semakin cunt fuse manusia entah apa nak lagi, nak sampai mana? Bulan dah sampai, marikh dah sampai, nak pergi mana? Semakin mencari jalan kehancuran, semakin ego kerana teknologi, semakin lupa diri boleh kawal alam, kah kah kah sekali datang gempar, sekali datang air, angin semua hanyut kah kah kah kah