Selasa, 14 Mac 2023

SIAPA PENULIS SURAT INI ?


NOTA:
SIAPA KAMU
MARI KITA BERJUMPA  SEKALI  LAGI
MARI KITA LIHAT KEMBALI
HIDUP YANG TELAH KITA LALUI
SILA HUBUNGI AKU
AMIN

SURAT DARI

ANAK MUDA

AMIN

Unknown commented on
 "DARI BRICKFEILDS"

Aku pun ada pengalaman aku dengan tt. Masa aku umur 23. Oleh kerana aku seringkali membaca tulisan tt dan kebetulan bertembung, aku minta tt tandatangan buku yg aku pegang.tt tulis 'buatlah yang baik'. Woittt tt , time tu aku garu kepala sebab bagi aku itu adalah ayat yang anti klimaks untuk org yg aku labelkan sebagai rebel ...tapi ayat itulah yang mengubah perjalanan hidup aku selama-lamanya. Biaq siapa pun hang sekarang, apa pun pandangan orang lain terhadap hang... aku amat berterima kasih pada hang. Seratus teacher yg aku pernah ada, aku cuma sebut hang sebagai teacher aku walau cuma 2 minit dan sebaris ayat. Kahkahkah. Aku berbangga jadi diri aku pada hari ni kerana aku pegang sebarias ayat tersebut. Terima kasih. Semoga panjang umur.

Tiada ulasan: