Isnin, 29 Mei 2023

KERJA ORANG ABIM KUT?


Rafizi nafi PKR tawar Pas serta Kerajaan Perpaduan


ISKANDAR PUTERI – Timbalan Presiden PKR, Rafizi Ramli menafikan dakwaan Presiden Pas, Tan Sri Abdul Hadi Awang bahawa PKR ada menawarkan parti itu untuk menyertai Kerajaan Perpaduan.

Sebaliknya, Rafizi yang juga Ahli Parlimen Pandan berkata, pihaknya juga tidak tahu bagaimana dakwaan itu timbul sedangkan beliau terlibat secara langsung dalam pembentukan kerajaan selepas Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15) lepas.

“Saya tidak tahu ini cerita zaman bila tapi saya boleh bagi tahu, sepanjang saya terlibat dalam pembentukan Kerajaan Perpaduan, saya tidak tahu langsung tentang perkara ini (tawaran), kecualilah ada sesiapa yang lain (yang buat tawaran),” katanya kepada pemberita, di sini, hari ini.

Rafizi yang juga Menteri Ekonomi berkata demikian selepas menghadiri sesi libat urus Kajian Separuh Penggal Rancangan Malaysia Ke-12 2021-2025 di Majlis Bandaraya Iskandar Puteri, di sini hari ini.

Semalam, Abdul Hadi dipetik sebagai berkata pernah dihubungi beberapa kali oleh “orang tertentu” yang didakwa menawarkan Pas menyertai Kerajaan Perpaduan. – Bernama

HADI KLIM

ADA ORANG 

JUMPA DIA

AMIN

MUNGKIN INI

ABIM TERENGGNU

NAK DIBAIKKAN

DENGAN

ABIM PUSAT

AMIN

YANG BUAT

KERJA ABIM

TENGAH

KAH KAH KAH

RAFIZI TAK TAU

KERANA DIA

BUKAN ABIM

KAH KAH KAH

KHALAS

Tiada ulasan: