Isnin, 9 Mac 2015

HANYA MENUNGGU MASA











NAJIB DISERANG


Negara tidak bebas di bawah TPPA, kata Dr Mahathir

PETALING JAYA: Blogger dan ahli UMNO, Shahbudin Husin mendakwa perjumpaan dengan kesemua 154 Ketua UMNO Bahagian bersama Najib Razak semalam menunjukkan Perdana Menteri sudah dalam keadaan goyang.
“Kalau dia tidak goyang bermakna Najib tidak perlukan sokongan terbuka. Dia (Najib) boleh buat macam biasa. Saya memang berpandangan bila ada usaha buat sokongan terbuka kepada Perdana Menteri, maknanya Najib dalam keadaan goyang.
“Najib sendiri yang membenarkan pertemuan itu, maka Najib sendiri sudah berasa bimbang,” katanya kepada Free Malaysia Today selepas menghadiri program Dialog Politik dan Perpaduan.

KAH KAH KAH
woit
jumlah semua 192
kenapa hanya 154
yang datang

mana  37 yang lain
apakah mereka
sedang menyusun
untuk terajang najib
kah kah kah

37 BAHAGIAN ILANG









--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT..sebelum ini aku pernah beritahu dalam PAU 2016 nanti Mukhriz sendiri akan lawan Najib untuk jawatan Presiden UMNO

Maknanya apa yang aku cakap itu hampoir menjadi kenyataan. Jika Najib tak resign sebelum 2016 kompom apa yang aku cakap itu akan berlaku.

Tapi aku rasa sebelum Jun tahun ini Najib akan rebah dan Rosmah akan tergolek dog..ehh silap tergolek badak..

Kah7