Isnin, 9 Mac 2015

TAK RAMAI KAH KAH KAH






DUA RIBU
10 ribu? Member aku ada perg fua katai tak adalah ramai dan tak sampai 2 ribu. Yg ramai orang nak tengok. Lepas tu hujan, mencecit lagi. on SETIAP HARI SABTU TERUSKAN LAGI
Anonymous
on 3/8/15
DUA TIGA RIBU
1.setakat dua tiga ribu jee!!!itu jee yang kununnya nak bagi amaran kat rosmah!!! 2.tuuuuuuu!!!rosmah dok tergelak terguling kat ko bhaiii!!! 3.zaman anuar dah berlalu bhaiii!!!tempat dia di penjara kerana salah diri sendiri!!! 4.kah!kah!kah!kih!kih!kih!!!!!tiada puak pas!!tiada penyokong!!!!betultak haji hadi!!!!! on ANAK MUDA TIBAI NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/15
DUA TIGA ORANG
Kah..kah...kah...demo kebenda ada 2,3 org...demo mcm budak tadika....mana najib nak takut....tukang demo pun kaki pakcucing ja. on BERITA BARU MASUK
Anonymous
on 3/7/15






--------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Kuantiti x penting..yg penting kami gagal d hidangkan dgn roti jala cicah kari,kurma celup tepung & kuih kacipap mcm kt pwtc tuuuu!! ngehngehngeh!!

Awanama berkata...

Alhamdullillah

Lang berkata...

Baca paper jangan tak baca... tengok tv3 jangan tak tengok... nak pegi takut... baca fb dah cukup... anu kat mana? anu kat mana?

Awanama berkata...

sudah-sudah lah bermain dengan nombor.

ape yang penting disini, datang dengan kerelaan dan semangat untuk berjuang habis2an. _iBlis_

Qaseh Bonda berkata...

Ramaila jugak! Sama ramai dengan hari kematian tok guru. Tanda 2 insan disanjungi.

Andai mad maslan ke mati, hasan malek ke penjara, tok mah ke masuk jel, tok jib ke padam, adakah akan begini rakyat menangisi? Adakah rakyat turun dijalanan minta najib dibebaskan?

Rasanya monyet pn bersorak dalam hutan.

Ada kawan nama zamberi ngah loden,
Katanye kalau tok det mati, dia nak gi kencing ataih kubor tok det!

Janganlah hari2 akhir kita dihina macam tu sekali!
Tahniah pada Anwar dan kak wan berjaya didik anak jadi pejuang tak kira gender.

Memang dasar pemerintah cukup berjaya menghasilkan sekarang ini, satu rumah, ada satu pondan. Kebangkitan anak2 WAWI melakar sejarah, menarik gelora anak2 muda.

Rugi ada yang bapa tok guru anak jadi pengecut.
Itu tandanya mengaji tak habis. Iman memang tidak boleh diwaris. Darah pejuang akan hanya lahir dari darah nenek moyang pahlawan tidak didendang.

Tak kiralah Anwar bebas ke tidak janji rakyat sudah berani. Al ustaz vs ulamak lah sangat dok berbalah nak tarik perhatian? Tak ke pelik boleh dok bersalam?

Sembang buleh! Percaya jangan mainan jual ugama dari ustaz reject dan fullamakkk!