Selasa, 19 Mei 2015

NAJIB MASIH BELUM JAWAB





     SATU MALAYSIA 
MENUNGGU JAWAPAN 

Mahathir : Najib tak jawab apa-apa pun
Zulaikha Zulkifli | 6:44PM May 18
dikemaskini 7.01pmBeliau rujuk jawapan Najib dalam blognya semalam. 
 

"Najib (kanan) tak jawab apa-apa pun. Saya buat sekarang ini sebab saya tahu dia akan kalah pada pilihan raya," katanya dalam sidang media selepas pelancaran buku jilid kedua Surat Kepada Pemimpin Dunia di Putrajaya hari ini.

KAH KAH KAH

woit
adakah najib ini pekak badak?
kerana suami gemok macam badak?
kah kah kah
dengar dengar mahathir tanya:
1- siapa beri arahan pada sirul?
2- siapa upah sirul dan azilah?
3- mana pergi duit 1MDB?

bukan banyak soalan
bukan soalan susah
rakyat dah lama menunggu
jagan putar putar
dengan sumpah sumpit

JAWAB JANGAN TIPU



-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Mat mongol memang tak jawab apa-apa pun. dia ni pekak badak. yang ditanya tak jawab, memang bangang punya manusia.woittt dah sedap mengetot buat bodo saja. memang suwey punya orang.tak nak jawab sila letak jawatan macam hadi pil kuda.kah...kah...kah...

Awanama berkata...

Kenapa Najib Gagal sebagai PM ?
a) tidak Menjawab Soalan
b) Buat jawapan sendiri
c) takut lulus sebab menjawab dengan jawapan yg betul

Awanama berkata...

Dah budak badan besar tu PENIPU , tak mungkin nak mengaku dia TAK SUNAT kan

Bukan se hari kenal budak badan besar ini pon

Untong jugak tak di jual negeri ke 1MDB kalau minyak gas pon sanggup cagar


Keturunan LAHANAT ini bukan baru lagi pon

Ini kan budak RAZAK

Kesian Arwah TUNKU & SITI AMINAH

DIDI KOTA BELUD berkata...

Apa persamaan najib dengan pelakon hebat...takder...dua dua suka pakai gincu........haaahahahahahahaahah