Jumaat, 10 Julai 2015

BUKAN SIASAT TAPI TUTUP LUBANG







FACE BOOK



Tak perlu panel penyiasat. Rakyat hanya NAK TAHU betul atau tidak wang sebanyak itu telah di masukan kedalam akaun Najib. Hanya BNM dan AMBank sahaja yg boleh buat pengesahan resmi. Mengapa dah seminggu mereka membisu. Seperti kata Tun M mereka ini ( BNM, AG , Polis dan BPR ) BOLEH diheret keMahkamah kelak JIKA mereka menyembunyikan fakta sebenar.

Tindakan undang2 terhadap WSJ hanya usaha nak mengakaburkan isu sebenar. Media citak dan eletronik UMNO kerap membesar2kan cerita tindakan undang2 Najib itu nak mengambarkan Najib tak bersalah. Jika tak bersalah ( tak ujud Akaun Bank tersebut ) sebut jer lah secara terang dan jelas bukan bermain dengan kata2 "saya tak guna duit 1MDB untok peribadi".

Lagi satu IGP nak siasat bagaimana WSJ dapat maklumat dalaman tersebut dan siape yg bocorkan. Ini pun tak penting kerana yg penting samada ujud atau tidak Bank Akaun tersebut - satu lagi usaha nak memutar belitkan fakta sebenar. Mereka maseh anggap rakyat bodoh dan tak celek. Yg bodoh dan buta sebenarnya ialah mereka ini. Nasihat kami kpd keempat mereka ini TOLONG JANGAN TIPU RAKYAT lagi. Cukup lah ! ! ! - Frwd Wasap





----------------

7 ulasan:

Awanama berkata...

EH.... LOBANG LOBANG LOHE BOLEH TUTUP KE ??????

NAK SUMBAT DENGAN KAKI KAKI BOLEH KOT.

Kepala Otak !!!!!!!!!!!!

TUN MAHATHIR 90 TAHUN MASIH AMAN TENANG

Hidup Tun Mahathir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Awanama berkata...

Semua wayang wayang wayang belaka. Memang aku tak percaya langsung apa-apa siasatan dari badan2 seperti ini. Hanya siBangang sahaja yang percaya hasil siasatan mereka ini.

Awanama berkata...

cukuplah mat mongol, janganlah tipu kami lagi makcik dan pakcik felda.Dengar kata saham FGV pun lebih murah dari teh ais.kah..kah...kah...

Arie_73 berkata...

Panel tutup lubang...tt boleh ke aku nk tengok lubang Zetty...boleh kemut lg ke tak..?..saje nk tanya....

Awanama berkata...

muka2 pukimak pengkhianat bangsa & negara

masaimara berkata...

ni lah bani melayu....lagi teruk dari kapir laknat

Awanama berkata...

kepada 4ekor TanSri ni:
TAKUTLAH ALLLAH. JANGAN KAMU CENDERUNG KEPADA PEMERINTAH ZALIM
KELAK AKAN DISAMBAR API NEGAKA !!!

aku khuatir nanti kamu 4ekor di dunia lagi Allah SWT akan balas kerja2 subahat kamu dengan pemerintah zalim.

segeralah betulkan apa yang salah. selagi boleh bernafas. esok pagi sebelum raya kalau malaikat MAUT jenguk kamu, mesti menyesal tak sudah.